probleem met geheugenkaart

De helpdesk is bedoeld voor ondersteuning bij het gebruik van je toestel.
In 'Algemeen' alleen vragen die in de onderwerpen hieronder geen plek vinden!
Plaats reactie
angelo
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 mei 2005 14:41

probleem met geheugenkaart

Bericht door angelo »

hallo allemaal ik heb een probleem met mijn ique 3200 de geheugenkaart van 512MB cn memory doet het niet als ik deze erin zet zegt hij de handheld kan deze kaart niet lezen als ik hem dan formateer doet hij het maar als ik hem eruit haal moet ik als ik hem er weer inzet nog eens formateren anders doet hij het weer niet met als gevolg dat alles weer weg is.hoe kan dit heeft iemand de oplossing.

alvast bedankt.

groetjes angelo

Tallguy
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 807
Lid geworden op: 18 mei 2004 17:38

Bericht door Tallguy »

Even kijken (als dat mogelijk is natuurlijk) met een andere geheugenkaart en als die wel werkt gewoon de "rotte" kaart ruilen voor een goeie.
Ik weet niet welk merk kaart je hebt maar bij San-Disk komen dit soort dingen nog al een voor, vooral in handhelds en die ruilen de boel zonder problemen om, heb ik ook gehad en nadat kaart nummer drie het ook niet deed (waarschijnlijk San-Disk niet compatibel) gebruik ik nu al weer een jaar DaneElec tot volle tevredenheid.
Ik weet wel dat deze kaarten gewoon gemaakt worden en nagenoeg zonder testen in de handel komen, wanneer er dan problemen zijn kan de kaart over het algemeen omgeruild worden voor één die het wel doet, is goedkoper dan elke kaart apart testen op funktionaliteit.

Succes.

angelo
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 mei 2005 14:41

Bericht door angelo »

ja het is gelukt bij de 3e kaart was het raak.
het is een panasonic

bedankt voor je reactie.

groeten angelo

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”