opslaan tracks in GPSMAP76S

De helpdesk is bedoeld voor ondersteuning bij het gebruik van je toestel.
In 'Algemeen' alleen vragen die in de onderwerpen hieronder geen plek vinden!
Plaats reactie
hermans
Berichten: 180
Lid geworden op: 11 jun 2005 07:46
Locatie: Gent (België)
Contacteer:

opslaan tracks in GPSMAP76S

Bericht door hermans »

Gewoonlijk breng ik onmiddellijk na een wandeling of fietstocht de trackinformatie over naar mijn PC (Oziexplorer of digitale stafkaart).
Voor een tweedaagse tocht had ik de tracks bewaard voor dag1 en dag2. Toen ik de tracks wou opladen naar de PC bleken er drie tracks te bestaan: dag1, dag2 en ACTIVE LOG. dag1 bevatte een beperkt aantal trackpoints van de track van de eerste dag, dag2 bevatte een beperkt aantal trackpoints van de eerste EN de tweede dag en ACTIVE LOG bevatte een heel groot aantal trackpoints van beide dagen. Bovendien gaat in dag1 en dag2 alle tijdsinformatie verloren bij het opladen naar Oziexplorer.
Is het normaal dat bij opgeslagen tracks een aantal punten weggelaten worden en ligt het weglaten van de tijdsinformatie aan de GPS op aan Ozi?

VANCAMPENHOUTDIRK
Berichten: 24
Lid geworden op: 20 feb 2005 12:02

Bericht door VANCAMPENHOUTDIRK »

Ben niet zeer deskundig maar....
Na het opslaan van TRACK1 heb je waarschijnlijk de actieve log niet gewist. (OPSLAAN en benoemen=> terug nr SCHERM van aktieve log=>wissen) Dit doe je best voordat je dag 2 aanvangt.

Vandaar in TRACK1 bevat minderpunten en wordt minder 'vereenvoudigd'
TRACK 2 daarentegen....

Wat betreft tijdsinfo heb ik geen idee.

Noteer ook dat aan het opslaan 't een + 't ander verandert is met de nieuwe firmware (check garmin)


MVG

Dirk

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”