Smartphone Link en Android 5.1 - werkt dat?

De helpdesk is bedoeld voor ondersteuning bij het gebruik van je toestel.
In 'Algemeen' alleen vragen die in de onderwerpen hieronder geen plek vinden!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
GPS Expert
Berichten: 3299
Lid geworden op: 24 jan 2013 22:41
Locatie: Amsterdam, Apeldoorn, Havelte, Hilversum, Hoensbroek, Leusden, Privé les of GPS Helpdesk
Contacteer:

Smartphone Link en Android 5.1 - werkt dat?

Bericht door GPS Expert »

Op mijn Android telefoon met Android 5.1 werkt Smartphone LInk naar de zumo 590 niet meer.

Nu zijn er nog niet zo heel veel Android 5.x telefoons op de markt volgens mij en ik ben benieuwd of er iemand is bij wie het wel werkt op Android 5.1 of 5.1.1

Ik kan Smartphone Link installeren en de zumo 590 koppelen, een achtergrond service draait wel, maar App komt nooit meer in beeld, op de achtergrond crasht het dan en ik krijg niets te zien, ook geen synchronisatie naar de zumo 590. Dit is nu met de versie die op 13 januari is verschenen van Smartphone Link.

De versie daarvoor deed het nog minder goed.

Telefoon is een Fairphone 2 en tot nu toe 1 app gevonden die ook niet 100% werkt, maar dat heeft alleen met toetsenbord invoer te maken.
Marco

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav, Peaklife/Rage.

Zie ook mijn Kennisforum en YouTube kanaal.

Gebruikersavatar
consono
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 188
Lid geworden op: 24 aug 2007 12:19
Locatie: Oldenzaal

Re: Smartphone Link en Android 5.1 - werkt dat?

Bericht door consono »

Het lijkt me dat er inmiddels best veel Adnroid-telefoons op 5.x draaien. Ben je niet abuis met 6.x?
Op mijn telefoon (Nexus 5) draai ik sinds een week of twee 6.0.1 en daar draait de SmartphoneLink als een speer.
Als het goed is krijg ik overmorgen een OnePlus Two binnen met 5.1.1 erop. ik zal mijn ervaringen met de SmartphoneLInk hier laten weten.
Groet.
Arno

Triumph Tiger 1200 Rally Pro 2022
Cube Stereo 120 HPC TM 29 2020
Zumo XT2 - Zumo XT - Zumo 590 - Edge Explore - Oregon 300 - GPSMap 60CSx

Gebruikersavatar
GPS Expert
Berichten: 3299
Lid geworden op: 24 jan 2013 22:41
Locatie: Amsterdam, Apeldoorn, Havelte, Hilversum, Hoensbroek, Leusden, Privé les of GPS Helpdesk
Contacteer:

Re: Smartphone Link en Android 5.1 - werkt dat?

Bericht door GPS Expert »

Ik heb het gevonden, iets met Privacy Impact waarvan ik het niet meer zeuren vinkje had aangezet, maar dat beïnvloed dan ook gelijk applicaties.
Marco

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav, Peaklife/Rage.

Zie ook mijn Kennisforum en YouTube kanaal.

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”