Ik heb een route gedownload (GPX of TCS, maakt niet uit) en geplaatst op de Edge 1000
Bij het starten van de route wordt gevraagd om te navigeren naar de start van de koers, kruisje aangetikt want ik wil de route ergens halverwege oppakken.
Eenmaal aangekomen op de route (in de juiste rijrichting) blijft de Edge melden "uit koers" en werkt de navigatie niet. Ik zie alleen de paarse lijn van de koers. Eenmaal aangekomen op de start wordt de navigatie geactiveerd en verdwijnt de melding "uit koers"
Hoe kan ik dit oplossen?
Edge 1000 blijft "uit koers" melden
- RonalT
- WayPoint relatie
- Berichten: 3857
- Lid geworden op: 20 sep 2006 19:14
- Locatie: Dinteloord
- Contacteer:
Re: Edge 1000 blijft "uit koers" melden
Heb je het over een route of een track?
Want dat zijn degelijk verschillende dingen
Want dat zijn degelijk verschillende dingen
Groeten, RonalT
Mijn epitaaf wordt volgens mijn vrouw: zo en nu is iedereen de weg kwijt!
SP2610, Z340, Z550, Z590, CityNavigator, OpenStreetMap, OMK
En een Vivosmart HR / Vivoactive 4 om mijn arm. EDGE 130 en 530 voor op de fiets
Mijn epitaaf wordt volgens mijn vrouw: zo en nu is iedereen de weg kwijt!
SP2610, Z340, Z550, Z590, CityNavigator, OpenStreetMap, OMK
En een Vivosmart HR / Vivoactive 4 om mijn arm. EDGE 130 en 530 voor op de fiets
Re: Edge 1000 blijft "uit koers" melden
Een Edge maakt van beide koersen, daarom ook de melding "uit koers'RonalT schreef:Heb je het over een route of een track?
Want dat zijn degelijk verschillende dingen
Het beste kun je dan als je op de track/route zit deze opnieuw activeren.
Als het goed is zal hij dan na enkele tientallen meters weer goed routeren.
Zumo XT2 op FJR1300AS (motor), Edge 1040 op Levo FSR(atb), Pegasus Evo (e-bike) en voor wandelen en Nuvi 3598LMTD voor auto.