Tomtom 550 verkocht

De helpdesk is bedoeld voor ondersteuning bij het gebruik van je toestel.
In 'Algemeen' alleen vragen die in de onderwerpen hieronder geen plek vinden!
Plaats reactie
Sidke013
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 feb 2019 17:05

Tomtom 550 verkocht

Bericht door Sidke013 »

Beste lezer,

Mijn schoonvader had een TomTom 550 inclusief life time update. Nu kon hij hier niet aan wennen en heeft hem verkocht aan een vriend.

Wat moet ik doen om de nieuwe koper wel de mogelijkheid te geven voor de life time update?

Ik zag in het TomTom account van mijn schoonvader de mogelijkheid om een email adres aan te passen. Is het zo simpel?

Ik las op internet dat ik het account moet verwijderen maar krijg dat niet zo snel gevonden. Ik kon een formulier invullen naar TomTom om te vragen of ik uit de database gehaald kan worden. Maar dan zou er ook geen aanspraak meer gemaakt kunnen worden op de life time update.

Of is het zo dat de nieuwe eigenaar gewoon een account kan aanmaken en het product registreren?

Alvast bedankt voor jullie hulp.
Groet,
Sidke

Gebruikersavatar
Mgent
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 2649
Lid geworden op: 28 aug 2007 09:44
Locatie: Adinkerke

Re: Tomtom 550 verkocht

Bericht door Mgent »

Toestel verwijderen van account en koper opnieuw registreren.

https://nl.support.tomtom.com/app/answe ... om-account
Zumo XT, iPhone 13 Pro Max, Shubert SRC M1+ SCM1 , BaseCamp 4.8.12, CN Europe NTU 2023.20, Onroute motor 5.15 Europa, tomtom Vio.

Sidke013
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 feb 2019 17:05

Re: Tomtom 550 verkocht

Bericht door Sidke013 »

Bedankt voor je reactie. Had het echter ook gelezen maar zoals het daar staat, klopt het niet. Er zijn geen prullenbakjes zichtbaar.

Ook telefonisch contact gehad met Tomtom support en die zei dat de nieuwe koper gewoon een account kan aanmaken en met het oude account hoeft er niets gedaan te worden.

Oftewel onderwerp gesloten.

Dirk motard
Berichten: 258
Lid geworden op: 21 apr 2017 10:43

Re: Tomtom 550 verkocht

Bericht door Dirk motard »

Ik heb onlangs de TT 410 vervangen door een 550. Ik heb in m’n ‘oude’ mydrive-account het emailaccount en passwoord aangepast naar de koper. De registratie en voorgeladen routes zaten daar in.

Ik heb voor mezelf een nieuwe account gemaakt. Dat zal ook wel werken , want heb toch nog geen klachten ontvangen en bij mij werkt het ook :wink:

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”