Beste lezer,
Mijn schoonvader had een TomTom 550 inclusief life time update. Nu kon hij hier niet aan wennen en heeft hem verkocht aan een vriend.
Wat moet ik doen om de nieuwe koper wel de mogelijkheid te geven voor de life time update?
Ik zag in het TomTom account van mijn schoonvader de mogelijkheid om een email adres aan te passen. Is het zo simpel?
Ik las op internet dat ik het account moet verwijderen maar krijg dat niet zo snel gevonden. Ik kon een formulier invullen naar TomTom om te vragen of ik uit de database gehaald kan worden. Maar dan zou er ook geen aanspraak meer gemaakt kunnen worden op de life time update.
Of is het zo dat de nieuwe eigenaar gewoon een account kan aanmaken en het product registreren?
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Groet,
Sidke
Tomtom 550 verkocht
Re: Tomtom 550 verkocht
Toestel verwijderen van account en koper opnieuw registreren.
https://nl.support.tomtom.com/app/answe ... om-account
https://nl.support.tomtom.com/app/answe ... om-account
Zumo XT, iPhone 13 Pro Max, Shubert SRC M1+ SCM1 , BaseCamp 4.8.12, CN Europe NTU 2023.20, Onroute motor 5.15 Europa, tomtom Vio.
Re: Tomtom 550 verkocht
Bedankt voor je reactie. Had het echter ook gelezen maar zoals het daar staat, klopt het niet. Er zijn geen prullenbakjes zichtbaar.
Ook telefonisch contact gehad met Tomtom support en die zei dat de nieuwe koper gewoon een account kan aanmaken en met het oude account hoeft er niets gedaan te worden.
Oftewel onderwerp gesloten.
Ook telefonisch contact gehad met Tomtom support en die zei dat de nieuwe koper gewoon een account kan aanmaken en met het oude account hoeft er niets gedaan te worden.
Oftewel onderwerp gesloten.
-
- Berichten: 258
- Lid geworden op: 21 apr 2017 10:43
Re: Tomtom 550 verkocht
Ik heb onlangs de TT 410 vervangen door een 550. Ik heb in m’n ‘oude’ mydrive-account het emailaccount en passwoord aangepast naar de koper. De registratie en voorgeladen routes zaten daar in.
Ik heb voor mezelf een nieuwe account gemaakt. Dat zal ook wel werken , want heb toch nog geen klachten ontvangen en bij mij werkt het ook
Ik heb voor mezelf een nieuwe account gemaakt. Dat zal ook wel werken , want heb toch nog geen klachten ontvangen en bij mij werkt het ook