Edge Explorer Koerspunten overslaan

De helpdesk is bedoeld voor ondersteuning bij het gebruik van je toestel.
In 'Algemeen' alleen vragen die in de onderwerpen hieronder geen plek vinden!
Plaats reactie
ben84
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 sep 2019 12:02

Edge Explorer Koerspunten overslaan

Bericht door ben84 »

Beste Forumleden, ik ben sinds een week in bezit van de Garmin Edge Explorer. Ik heb via de routeplanner van de fietsersbond een route gemaakt en geupload naar het toestel, So far so good.
Nu ben ik de route gaan fietsen echter navigeert hij constant naar het eerste punt die ik heb gemaakt in de routeplanner.
Is er een mogelijkheid dat hij de route herberekend naar het eerstvolgende punt of moet je daadwerkelijk de route volgen en ieder aangegeven punt bij langs gaan alvorens de navigatie verder navigeert? Ik was nu bijvoorbeeld al 30 km aan het fietsen en hij stuurde me alsnog naar mijn startpunt.

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Gebruikersavatar
RonalT
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 3852
Lid geworden op: 20 sep 2006 19:14
Locatie: Dinteloord
Contacteer:

Re: Edge Explorer Koerspunten overslaan

Bericht door RonalT »

Het idee van een route is natuurlijk dat je deze volgt en dat je langs de punten die er in zitten fietst.
Wil je daar vanaf wijken, een aantal toestellen kennen een knop om punten over te slaan. Ik ken de Edge Explorer niet en weet dus niet of er zo'n knop opzit (eventueel als schermknop).

Waar schrijf je trouwens in algemeen en niet in een voor de Edge bedoeld gedeelte van het forum?
Groeten, RonalT

Mijn epitaaf wordt volgens mijn vrouw: zo en nu is iedereen de weg kwijt!

SP2610, Z340, Z550, Z590, CityNavigator, OpenStreetMap, OMK
En een Vivosmart HR / Vivoactive 4 om mijn arm. EDGE 130 en 530 voor op de fiets

ben84
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 sep 2019 12:02

Re: Edge Explorer Koerspunten overslaan

Bericht door ben84 »

Mijn excuses,
ik had niet goed gekeken dat er ook een apart Edge gedeelte was in het forum deze is overigens erg uitgebreid zag ik.
Ik heb zelfs misschien het antwoord hier al gevonden.
Door op het kruisje te drukken wanneer het apparaat vraagt om naar het begin te navigeren zou het moeten werken om naar het volgende punt te navigeren.

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”