City Navigator NT2009.x (life update) kaart op 278, hoe?

Ideaal voor auto/motor/boot (276C/278) of auto/motor/vliegtuig (296C). Ook geschikt voor off-road.
Gebruikersavatar
Peerke
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 319
Lid geworden op: 2 jan 2006 22:13
Locatie: Uden (Brabantse Land)

Bericht door Peerke »

pouw schreef:Zowel met MacOS als de, via VMWare geinstalleerde Vista op mijn MacBook lukte het niet.
Uiteindelijk heeft Waypoint me toen geholpen door de installatie in Notter de doen.
Wat er toen gebeurd is weet ik niet.
Ik denk de methodiek van Scheurneus :wink: De enige manier die perfect werkt.

Greetz, Peerke
GPSMAP® 276Cx op een Triumph Tiger Explorer 1200 :wink:
Voorheen: GPSMap 278C en Streetpilot 2610 Perfect Pilot
Red

akrdju
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 feb 2009 10:55
Locatie: Waasmunster

Bericht door akrdju »

Hallo marco
ik heb van alles al geprobeerd maar het lukt niet met VMWare dus heb ik Bootcamp gebruikt en nu herkend windows wel mijn gps nu kan ik het proberen zoals u het uitlegd maar moet ik dan eerst niet het geheugen van mijn gps wissen in de mapsource op windows in VMWare staat een balk met komando garmin geheugen module wissen maar in de versie in bootcamp of roadtrip staat dat niet. kan het niet zijn omdat ik een DVD gekocht heb inplaats van een update te downloaden dat het op de gewone weg niet lukt?

groetjes

dirk

Gebruikersavatar
Scheurneus
Berichten: 9194
Lid geworden op: 2 jun 2006 16:58
Locatie: Leusden, bij u thuis (Privé les) of op afstand (GPS Helpdesk)
Contacteer:

Bericht door Scheurneus »

Drik, je heb helemaal gelijk, gisteravond heb ik zelf mij 278 aan de Mac aangesloten en in VMWare fusion verise 2.0.2 krijg ik de USB drivers van Garmin niet (meer) aan de praat. Unknown USB device.

Nee, je hoeft niets te wissen, gewoon de procedure die op mijn forum staat volgen. Vergeet alleen niet dat als er een spatie in een bestandsnaam staat de " " te gebruiken om het pad in te slutien en gebruik de naam gmapprom.img

ALs je een aparte geheugen module in je toestel hebt zitten, die wel eerst verwijderen (want die zou je kunnen wissen, interne geheugen niet.!

Procedure: Kaart update naar 278 gaat fout, en nu?


En ik heb nog even gekeken naar de Webupdater for Mac, die kent wel opties, maar ik ben er nog niet achter welke allemaal en hoe precies de commando regel zou moeten luiden. (--install produccode= ....)
Marco :)

Meridian Platinum, GPS[map]60, 62st, Dakota20, Edge 605, 800, 3de Zumo660, Rider3, Montana 650, I-gotU GT-120

Zie ook mijn eigen kennisforum.

akrdju
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 feb 2009 10:55
Locatie: Waasmunster

Bericht door akrdju »

Hallo Marco
Het is me gelukt bedankt voor de uitleg mijn GPS is ge update en werkt perfect.
Ik heb wel enkel problemen gehad
Toe ik die opdrachtregel ingaf en op enter drukte begon het programma eerst het kaartset samen te stellen ongeveer 55 min en dan wiste hij het geheugen van mijn gps maar toe kreeg ik op mijn computer een bericht dat er geen verbinding met mijn gps was terwijl op het scherm van mijn gps stond data verzenden ik ben dan enkele keren opnieuw begonnen maar met altijd hetzelfde probleem uiteindelijk heb ik dan alles maar laten aanstaan en ik denk 3u later stond alles op mijn GPS terwijl er op mijn computer nog altijd die zelfde boodschap stond. Ik vermeld dit maar even misschien kan het nog iemand helpen
groetjes
Dirk

Plaats reactie

Terug naar “Garmin GPSMAP 276C/278/296C”