lifetime update 2013 278c

Ideaal voor auto/motor/boot (276C/278) of auto/motor/vliegtuig (296C). Ook geschikt voor off-road.
eMVe
Berichten: 18
Lid geworden op: 17 mei 2014 20:31

Re: lifetime update 2013 278c

Bericht door eMVe »

Ik zag wat je bedoelt: vanaf 50 km. is het zichtbaar (wellicht afhankelijk van de instellingen. Toch nog iets merkwaardigs; met zowel de keuzemogelijkheid tussen 2008 en 2014 kaarten (en de 2014 kaart zichtbaar) bleek de 2008 kaart (gedeeltelijk?) mee verstuurd te worden naar de GPS en als zodanig zichtbaar in de lijst. Na het versturen van de eerste route meteen dus de melding dat het kaartmateriaal niet overeen komt. . . na het verplaatsen van de 2008 kaart was hij niet meer zichtbaar in Mapsource en ging het verder allemaal goed; nog wat routes door laten lopen in het aanvullende kaartmateriaal en daarbij kwam er gelukkig geen foutmelding.
Ik heb het gevoel dat hij het zonder problemen zal gaan doen tijdens de vakantie.
Met Midden Europa in het vaste geheugen en het aanvullende kaartmateriaal op het losse 256 Mb kaartje hebben we een behoorlijke keuzemogelijkheid onderweg.

Afbeelding

Blijft alleen mijn vraag over de TYPE-files nog open staan. . . als er niemand op dit moment een eenvoudig antwoord op heeft kom ik er graag na de vakantie nog eens op terug. . .

Edit: het is natuurlijk logisch dat deze TYPE-files niet werken met dit kaartmateriaal, ik zal dus opzoek moeten naar een ander programma daarvoor. . .

Plaats reactie

Terug naar “Garmin GPSMAP 276C/278/296C”