Garmin Nuvi 2798LMT-D Ervaringen

Als de toepassing specifiek in de auto is en gebruiksgemak belangrijker is als allerlei extra opties.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ruud Woudstra
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 1287
Lid geworden op: 23 aug 2010 19:15
Locatie: Zwolle

Garmin Nuvi 2798LMT-D Ervaringen

Bericht door Ruud Woudstra »

Hallo,

Ik ben van plan om de 7" versie te gaan kopen, maar mijn ervaringen met de 5"versie zijn niet echt geweldig. En dan met name de kaartopbouw is toch wel traag, soms zelfs grijze vlakken. Nu is daar al veel over geschreven voor de kleinere schermen maar voor de 7"versie kan ik er nog niets over vinden.
Dus mijn vraag is hoe de huidige gebruikers de Nuvi 2798LMT-D ervaren, en of er nog andere problemen in het toestel zitten buiten de trage opbouw??

Alvast bedankt voor de reacties.

Mvgrt, Ruud.
GPS-en: Edge-1040, Vivo-active-3. Zumo-660(LTU), Varia RTL 515 en UT 800 lichten. Kaarten: CN-lifetime. OFM-kaarten

Leef vandaag, morgen kan alles anders zijn.....

meeder
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 288
Lid geworden op: 25 apr 2010 21:16
Locatie: Doesburg

Re: Garmin Nuvi 2798LMT-D Ervaringen

Bericht door meeder »

Ik denk dat het niets uit gaat maken. De resolutie van de toestellen is gelijk voor zover ik weet alleen zijn de pixels bij een 7" scherm groter. Voor de schermopbouw maakt het niets uit.
Over de schermopbouw met name bij gebruik van de DAB+ ontvanger, dat zal iets zijn waar we mee moeten leren leven ben ik bang. Garmin lijkt niet voornemens om het probleem op te lossen.

Plaats reactie

Terug naar “Garmin Drive en Nuvi serie”