c320 in driving mode

Als de toepassing specifiek in de auto is en gebruiksgemak belangrijker is als allerlei extra opties.
Plaats reactie
bartman
Berichten: 45
Lid geworden op: 4 mei 2005 15:12

c320 in driving mode

Bericht door bartman »

Is het mogelijk om, wanneer de C320 in driving mode staat, de naam van de straat waarin je aan het rijden bent, weer te geven? Dit bestond al vroeger in een oud tomtom navigator versie. Voorlopig krijg ik enkel maar <straatnaam> vooruit, nl de namen van de straten die kruisen met de straat of weg waarin ik rijd. Persoonlijk zou ik het beter vinden om de straatnaam te kunnen aflezen ipv al de namen van de zijstraten die ik passeer

Bedankt iedereen

CARO
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 235
Lid geworden op: 23 feb 2005 10:10

Bericht door CARO »

Ik begrijp het probleem niet goed. De informatie over de straat waarin je rijdt staat toch boven in je display in die groene band !??
Wie maar 'n èèn is en meer wil worden moet zien dat hij de nullen achter zich krijgt.

bartman
Berichten: 45
Lid geworden op: 4 mei 2005 15:12

Bericht door bartman »

neen, bij mij staat niet bovenaan de straat waar ik op/in rijd, maar geeft gewoon de straten weer die ik ga tegenkomen. Stel je rijdt in de Appelstraat en 100m verder aan je rechterkant heb je de Kersenstraat, dan staat bovenaan "Kersenstraat vooruit", eenmaal die kruising gepasseerd zal hij de volgende dwarsstraat geven, maar ik zie nooit boven "Appelstraat" staan. Misschien dat ik een instelling verkeerd heb staan

CARO
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 235
Lid geworden op: 23 feb 2005 10:10

Bericht door CARO »

Inderdaad,ik heb daar nooit zo op gelet maar hij geeft elke dwarsstraat vooraf aan. Dat kan wel eens practisch zijn als je zoekende bent; toch? Wel flits bij mij op een moment dat er niet direct een zijweg komt de naam van de straat waarop je rijdt over het scherm. Het is maar een moment want dan komt weer de opsomming van de zijwegen. Je kunt zeggen zo gauw hij de kans krijgt.
Wie maar 'n èèn is en meer wil worden moet zien dat hij de nullen achter zich krijgt.

Plaats reactie

Terug naar “Garmin Drive en Nuvi serie”