DriveSmart app

Als de toepassing specifiek in de auto is en gebruiksgemak belangrijker is als allerlei extra opties.
Plaats reactie
Maxim
Berichten: 16
Lid geworden op: 27 feb 2007 09:16
Locatie: Hoofddorp

DriveSmart app

Bericht door Maxim »

Hallo allemaal,

Kan iemand mij helpen bij het volgende:

Ik heb de Drivesmart 55 aangeschaft en de DriveSmart app op mijn telefoon geinstalleerd.

Beide toestellen heb ik kunnen pairen maar de drivesmart app komt niet verder dan dat ik op de knop
"Doorgaan" moet drukken. Ik kan op mijn kop staan of wat dan ook maar de app gaat niet door.
Noodgrepen als opnieuw installeren van de app etc allemaal uitgeprobeerd maar ik kom gewoon niet verder
dan dat punt.
Beide toestellen geven aan dat ze met elkaar in verbinding staan maar daar blijft het dan bij.

Komt iemand dit bekend voor of heb je suggesties? laat het wetn aub, wordt gewaardeerd.

Maxim

mmrizio
Berichten: 379
Lid geworden op: 10 dec 2006 16:10

Re: DriveSmart app

Bericht door mmrizio »

Ik zie dat niemand reageert, maar ik heb ook niet alle details paraat.
Volgens mij was de volgorde nogal kritisch. Je moet even goed lezen welke volgorde je moet hanteren bij het pairen van de 2 toestellen. En of je op je telefoon, op het toestel of op beide codes moet invoeren.
Ik heb daar ook meerdere keren voor nodig gehad, en was uiteindelijk verrast toen hij het toch deed.

Maxim
Berichten: 16
Lid geworden op: 27 feb 2007 09:16
Locatie: Hoofddorp

Re: DriveSmart app

Bericht door Maxim »

Ik laat mij ok graag verrassen dan 8)

De YT-film van garmin met daarin de uitleg dat t wel heel simpel en bijna vanzelf gaat heb ik stap voor stap uitgevoerd maar heeft mij niet verder gebracht.
Opnieuw loop ik tegen het feit aan dat de app niet verder gaat. De navi zegt volg de stappen genoemd in de app en de app zegt nix meer. :shock: Daarmee krijg ik mn configuratie/set-up niet afgerond.

Nou ik ga nog maar wat klote en hoop dat ik ook verras wordt maar eigenlijk moet het een pad zijn dat gewoon het gewenste resultaat levert. Ik laat nog van mij horen.

Andere suggesties altijd welkom 8)

Maxim
Berichten: 16
Lid geworden op: 27 feb 2007 09:16
Locatie: Hoofddorp

Re: DriveSmart app

Bericht door Maxim »

@mmrizio

Nou, het koste wat moeite maar dan toch aan de praat gekregen.

Uiteindelijk bleek de oplossing dat je telefoon OOK de locatieservice aan moet hebben staan. Pas toen kon ik mij
via de app aanmelden bij het garmin account. Waarom die een locatie nodig heeft?
Na de eenmalige aanmelding bij het garmin account werkt het allemaal ook weer zonder dat je gps op je tel aan staat.

Maar goed, het werkt dus, en daar ben ik dan weer blij mee 8)

Gebruikersavatar
Reijer
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 186
Lid geworden op: 13 aug 2010 21:20
Locatie: Castricum

Re: DriveSmart app

Bericht door Reijer »

Ik heb net een Drive Smart 55 MT S aangeschaft ter vervanging van m'n Garmin Drive 51 LMT-S. De 51 is niet compatibel met de Garmin achteruitrij camera BC 40. In Heerhugowaard werd me verteld dat ik " Garmin Drive" moest installeren en de Smartphone Link verwijderen. Bedoel je Garmin Drive en is hier sprake van een kleine spraakverwarring, of heb je een andere app geinstalleerd?

(de 55 LMT-S is overigens te koop, ik zet 'm straks bij de occasions.)
GPSmap62st (CN2014.10, OFM, OR Wandelkaart), Garmin Drive Smart 55 MT-S, Garmin Backup Camera BC 40, Garmin Tempe.

Plaats reactie

Terug naar “Garmin Drive en Nuvi serie”