Vraagje nuvi 300

Als de toepassing specifiek in de auto is en gebruiksgemak belangrijker is als allerlei extra opties.
Plaats reactie
RoZwen
Berichten: 60
Lid geworden op: 21 mei 2006 13:42

Vraagje nuvi 300

Bericht door RoZwen »

Wie heeft de Frankrijk kaart erop en kan even kijken of "Le Maniol" 19500 in Lostanges erop staat. Erg klein gehucht, ben nieuwsgierig of dit zo is.

Ten tweede, kan ik deze Garmin 300 de luxe ook gebruiken in Frankrijk met wandelen?

Dank, Rob.

NuviKees
Berichten: 53
Lid geworden op: 21 mei 2006 16:55
Locatie: Heiloo

Bericht door NuviKees »

Rob,

Mijn Nuvi 350 geeft: Lieu-Dit Maniol, 19500 Lostanges, D19.

Is overigens niet zo ver van waar ik vaak vakantie vier.

Groet.

RoZwen
Berichten: 60
Lid geworden op: 21 mei 2006 13:42

Bericht door RoZwen »

Is 'em. Bedankt. :D
Nu nog m'n tweede vraag. Is de Garmin nuvi 300 ook geschikt om hier in Frankrijk mee te wandelen? Ik verwacht natuurlijk niet elk bospaadje maar is die sowieso met wandelen te gebruiken.

Rob.

NuviKees
Berichten: 53
Lid geworden op: 21 mei 2006 16:55
Locatie: Heiloo

Bericht door NuviKees »

Op z'n interne batterij gaat ie zo'n 4 uur mee. Maar afgezien daarvan is de Nuvi niet echt geschikt voor wandelingen, meer voor auto-gebruik.
De Quest is voor dat doel wel heel geschikt.

terpie
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 45
Lid geworden op: 4 apr 2005 01:41

Bericht door terpie »

RoZwen schreef:Is 'em. Bedankt. :D
Nu nog m'n tweede vraag. Is de Garmin nuvi 300 ook geschikt om hier in Frankrijk mee te wandelen? Ik verwacht natuurlijk niet elk bospaadje maar is die sowieso met wandelen te gebruiken.

Rob.
Is altijd handig om de plek waar je je auto staat te markeren zodat je die kunt terugvinden.
Echter nooit alleen vertrouwen op je GPS maar ook wandelkaarten meenemen (beetje afhankelijk in wat voor gebied je wandelt).
Martin

Plaats reactie

Terug naar “Garmin Drive en Nuvi serie”