Mapsource opslaan op computer.

Als de toepassing specifiek in de auto is en gebruiksgemak belangrijker is als allerlei extra opties.
Plaats reactie
brian
Berichten: 9
Lid geworden op: 17 jun 2006 00:33
Locatie: Voorburg

Mapsource opslaan op computer.

Bericht door brian »

Hallo allemaal,
s het mogelijk om de mapsource van de nuvi 300 op te slaan op de computer? Ik wil niet steeds de dvd rom in de computer stoppen om een kaart naar mijn nuvi te copieeren. Ik heb de kaarten van europa op een dvd staan.

Brian

Gebruikersavatar
Cornel
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 753
Lid geworden op: 20 mar 2006 12:20

Bericht door Cornel »

Die DVD hoef je toch maar één keer te instaleren, en dan kun je deze software zoveel bekijken op je PC en gebruiken (op 2 GPSsen) zo vaak als je wilt. :?
Legend HCx (op de fiets). GPS map 60Cx of Colorado 300/400 komt er aan.

Gebruikersavatar
Urslau
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 514
Lid geworden op: 8 mar 2006 11:58

Bericht door Urslau »

Ik heb die cd/dvd niet dus het is voor mij even koffiedik kijken :wink: , maareh ik denk zo:
Dan had je bij het installeren even voor aangepast moeten kiezen. De typical methode installeert alleen het programma. Als je de hashcode op papier hebt kun je hem gewoon deinstalleren en weer installeren. Om de hashcode op papier te krijgen moet je kiezen voor de optie dat je niet verbonden bent met internet.
Groeten Etienne
nüvi350 & 60CSx + Topo NL + Topo A + CNv9NT + Eneloop accu's + invisibleSHIELD screen protectors

Gebruikersavatar
Cornel
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 753
Lid geworden op: 20 mar 2006 12:20

Bericht door Cornel »

Urslau schreef: Als je de hashcode op papier hebt kun je hem gewoon deinstalleren en weer installeren. Om de hashcode op papier te krijgen moet je kiezen voor de optie dat je niet verbonden bent met internet.
Maar die hardware hash code krijg je alleen als je de software (via het internet) aangemeld hebt bij de aanmeldserver. :wink:

Tip: laat die code per e mail sturen, en print 'm uit. Dan heb je deze code altijd bij de hand, en kun je (zonder internetverbinding te maken) de software opnieuw instaleren. :wink:
Legend HCx (op de fiets). GPS map 60Cx of Colorado 300/400 komt er aan.

Gebruikersavatar
Urslau
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 514
Lid geworden op: 8 mar 2006 11:58

Bericht door Urslau »

De tip van het per email sturen is idd een goeie. Was ik alweer vergeten. Ik heb destijds gekozen voor de installatieopties: aangepaste installatie, waarna volledig, geen internetverbinding, dus handmatig geactiveert via de activatiepagina op internet.
Groeten Etienne
nüvi350 & 60CSx + Topo NL + Topo A + CNv9NT + Eneloop accu's + invisibleSHIELD screen protectors

Plaats reactie

Terug naar “Garmin Drive en Nuvi serie”