Gestolen C320, zelfde software bij nuvi te gebruiken?

Als de toepassing specifiek in de auto is en gebruiksgemak belangrijker is als allerlei extra opties.
Plaats reactie
Techart
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 jun 2006 17:13

Gestolen C320, zelfde software bij nuvi te gebruiken?

Bericht door Techart »

Mijn streetpilot C320 is onlangs gestolen!, maar ik ben aan het twijfelen of ik de nuvi zou kopen, ik heb nog de cd's met europa en een sd kaartje van de c320 , zou ik met het sd kaartje met europa van c320 kunnen navigeren op de nuvi??? alvast bedankt

Gebruikersavatar
Cornel
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 753
Lid geworden op: 20 mar 2006 12:20

Bericht door Cornel »

Met de software op het SD kaartje wat je nu heb zal dat niet lukken in een nieuwe GPS, omdat die toegewezen en ge-unlocked is aan de inmiddels gestolen GPS. Maar als het goed is, heb je wel nog recht op een tweede unlockcode voor een andere GPS, en dat gaat wel lukken op een nieuwe Nuvi.
Legend HCx (op de fiets). GPS map 60Cx of Colorado 300/400 komt er aan.

Gebruikersavatar
Urslau
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 514
Lid geworden op: 8 mar 2006 11:58

Bericht door Urslau »

Meldt in ieder geval ook even aan Notter cq. Sailtron het serienummer/Unit-id van gestolen apparaat. Voor het geval er in de toekomst service op wordt gevraagd.
Groeten Etienne
nüvi350 & 60CSx + Topo NL + Topo A + CNv9NT + Eneloop accu's + invisibleSHIELD screen protectors

Gebruikersavatar
Cornel
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 753
Lid geworden op: 20 mar 2006 12:20

Bericht door Cornel »

Urslau schreef:Meldt in ieder geval ook even aan Notter cq. Sailtron het serienummer/Unit-id van gestolen apparaat. Voor het geval er in de toekomst service op wordt gevraagd.
Stel je voor de dief heeft dat al gedaan! :oops: :shock: :wink:
Legend HCx (op de fiets). GPS map 60Cx of Colorado 300/400 komt er aan.

Plaats reactie

Terug naar “Garmin Drive en Nuvi serie”