Route hervatten na wijziging instelling

Als de toepassing specifiek in de auto is en gebruiksgemak belangrijker is als allerlei extra opties.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
jonkmeister
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 5
Lid geworden op: 1 aug 2006 09:23
Locatie: Raalte

Route hervatten na wijziging instelling

Bericht door jonkmeister »

Hallo allemaal,

Ik ben sinds kort in het bezit van een Nüvi 310 deluxe. Ik heb hier natuurlijk al flink mee gespeeld. Bevalt erg goed tot zover.

Ik heb alleen een vraag. Na het invoeren van een bestemming begin ik de route te rijden. Als ik dan b.v. het volume harder of zachter gezet heb moet ik altijd opniew de route weer ingeven. Ik kan dus niet vanuit het hoofdscherm weer in het navigatiescherm komen om de reeds ingevoerde route te hervatten. Ik heb wel de opties STOP en OMRIJDEN. Ik zou hier een optie ROUTE HERVATTEN erg handig vinden.

Heeft iemand hier ook ervaring mee en kan dit b.v. aangepast worden of heb ik een instelling verkeerd staan.

Mvg, Martin
Nüvi 310 deluxe in my Vito
GPSmap60 CSx on my Cube AMS Pro and Suzuki SV1000S

Gebruikersavatar
Urslau
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 514
Lid geworden op: 8 mar 2006 11:58

Bericht door Urslau »

Het wijzigen van het volume en de helderheid kan heel gemakkelijk door kort op de aan/uit knop te drukken. Als je dan ok aanklikt zou je weer terug moeten komen in het navigatiescherm.

Als je in het hoofdscherm komt met onderop de knoppen "stop" en "omrijden" is de route nog steeds actief. Als je "Bekijk kaart" aanklikt zit je weer in het navigatiescherm.
Groeten Etienne
nüvi350 & 60CSx + Topo NL + Topo A + CNv9NT + Eneloop accu's + invisibleSHIELD screen protectors

Gebruikersavatar
jonkmeister
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 5
Lid geworden op: 1 aug 2006 09:23
Locatie: Raalte

Bericht door jonkmeister »

Urslau schreef:Als je in het hoofdscherm komt met onderop de knoppen "stop" en "omrijden" is de route nog steeds actief. Als je "Bekijk kaart" aanklikt zit je weer in het navigatiescherm.
:D :D GELUKT!! Hoe simpel kan het zijn?? :D :D

Greetz, Martin
Nüvi 310 deluxe in my Vito
GPSmap60 CSx on my Cube AMS Pro and Suzuki SV1000S

Plaats reactie

Terug naar “Garmin Drive en Nuvi serie”