Tom Tom rider 2 / onroute, het rijden van een route

Wie kent TomTom niet?
De 300/500 en 700 voor de auto, de Rider voor de motor.
Plaats reactie
Dragados
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 mar 2008 19:10

Tom Tom rider 2 / onroute, het rijden van een route

Bericht door Dragados »

Onlangs ben ik in het bezit gekomen van de Tomtom rider 2. ik ben ook in het bezit van het programma onroute. Wanneer ik een route maak en deze overzet op mijn tomtom dan gaat dan allemaal goed tot ik even van de weg af ga. De tomtom herberekent niet maar ik moet terug naar het punt waar ik de route ben afgeweken. dit is niet wanneer ik van punt naar punt ga, wijk ik dan van de route af dan herberkend bij tomtom.p welke Op welke wijze kan ik dit probleem oplossen?

Gebruikersavatar
Scheurneus
Berichten: 9194
Lid geworden op: 2 jun 2006 16:58
Locatie: Leusden, bij u thuis (Privé les) of op afstand (GPS Helpdesk)
Contacteer:

Bericht door Scheurneus »

Herberekend niet?? Jawel toch??

Maar je blijft we iedere keer naar het waypoint (favoriet) gestuurd worden wat je nog niet gepasseerd hebt neem ik aan?

Stoppen, en in reisplan wapoint gepasseerd markeren.

Of het programmatje Skip Waypoint installeren dan gaat het sneller. Zoek maar eens met Google op Tripmaster.
Marco :)

Meridian Platinum, GPS[map]60, 62st, Dakota20, Edge 605, 800, 3de Zumo660, Rider3, Montana 650, I-gotU GT-120

Zie ook mijn eigen kennisforum.

christc
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 990
Lid geworden op: 4 mar 2006 13:18

Re: Tom Tom rider 2 / onroute, het rijden van een route

Bericht door christc »

Dragados schreef:De tomtom herberekent niet maar ik moet terug naar het punt waar ik de route ben afgeweken.
Volgens mij herberekent de TT echt wel en wel naar het eerste routepunt op de route dat nog niet "afgevinkt" is. Dus niet per definitie terug naar het punt waar je ging afwijken van de route, tenzij daar juist een routepunt lag dat je (net) niet "afvinkte"".

groet,
Christ

Plaats reactie

Terug naar “TomTom Rider en autonavigatie”