tom tom rider ??

Wie kent TomTom niet?
De 300/500 en 700 voor de auto, de Rider voor de motor.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
bert111bel
Berichten: 42
Lid geworden op: 25 okt 2005 17:15

tom tom rider ??

Bericht door bert111bel »

Ik heb bij de aankoop van een tweedehands motor een gratis tweedehands tom tom rider bijgeleverd gekregen .
Hij gaat goed maar ik kan geen geluid uit het spul krijgen , steeds krijg ik de melding " geen geluid "
Ik heb het gevoel dat ik iets mis in de doos , namelijk het spul dat alles moet aansturen of ben ik abuis en is dat iets dat bij een headset meekomt ?
hier de link naar het spul dat ik dus niet in de doos vindt
http://us.support.tomtom.com/app/answer ... m-rider%3F
Als ik dat echt nodig heb , kan ik daar ergens aangeraken ?
Ik heb hem ik de auto ook al eens aangesloten , geeft mij hetzelfde , geen geluid
Mijn iphone heb ik er wel op aangesloten maar bij een inkomende tel schakeld hij mij over naar de telefoon.

Een headset heb ik ook nog niet maar ik ga mij dat nog niet aanschaffen voor ik wel degelijk weet of ik het ook aan de praat ga krijgen .
Dank

Gebruikersavatar
GPS Expert
Berichten: 3300
Lid geworden op: 24 jan 2013 22:41
Locatie: Amsterdam, Apeldoorn, Havelte, Hilversum, Hoensbroek, Leusden, Privé les of GPS Helpdesk
Contacteer:

Re: tom tom rider ??

Bericht door GPS Expert »

Je hebt een bluetooth headset nodig (voro helminbouw, maar eigenlijk elke willekeurige bt headset). Dat is de enige manier om geluid te krijgen. Een bluetooth speaker kan ook gebruikt worden om te testen.
Marco

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav, Peaklife/Rage.

Zie ook mijn Kennisforum en YouTube kanaal.

Gebruikersavatar
bert111bel
Berichten: 42
Lid geworden op: 25 okt 2005 17:15

Re: tom tom rider ??

Bericht door bert111bel »

Dank je , ga ik mij aanschaffen.

Gebruikersavatar
tencats
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 1163
Lid geworden op: 23 mei 2008 14:54
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: tom tom rider ??

Bericht door tencats »

Een andere en wellicht goedkopere optie was waarschijnlijk een bluetooth dongel geweest waarmee je het A2DP Stereo bluetooth signaal kunt omzetten naar audio over een kabeltje.

Zoiets als dit voorbeeld.
Erik
Onderweg met een BMW R1250R, een Garmin Zumo XT, of een Rider 40 plus de Sena SRL2. Verder nog: nog een XT, 550 & 660, Montana 650, een VIRB Elite en een VIRB X, een eTrex Touch 25 en een Epix.

Plaats reactie

Terug naar “TomTom Rider en autonavigatie”