Tyre en TT 400

Wie kent TomTom niet?
De 300/500 en 700 voor de auto, de Rider voor de motor.
Plaats reactie
johnk61
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 jul 2016 18:09

Tyre en TT 400

Bericht door johnk61 »

Hallo, met geen mogelijkheid lukt het mij om een route gemaakt in Tyre pro over te zetten naar mijn TT 400. Met mn oude rider 5 ging dit super makkelijk HELP!!

De Bolder
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 13
Lid geworden op: 20 mar 2007 18:10
Locatie: Veenendaal

Re: Tyre en TT 400

Bericht door De Bolder »

johnk61 Er is een nieuwe update van Tyre Pro.namelijk 6.45 (build4) met misschien de oplossing van je probleem!
(There were problems in recognizing TomTom Rider 41/410 devices. Those problems are gone now.)
Op het forum is ook het topic RIDER400 gebruikers en kennis,
http://forum.gps.nl/viewtopic.php?f=43&t=46056
En bij Tom Tom :https://en.discussions.tomtom.com/rider-51
Met tips en tricks.
Hopelijk kun je hier verder mee!
Groetjes Roel

johnk61
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 jul 2016 18:09

Re: Tyre en TT 400

Bericht door johnk61 »

Roel,bedankt voor de tips, ik heb de laatste versie van Tyre dus daar kan het niet aan liggen. Ik kreeg ook meldingen dat ik een nieuwe java moest downloaden om de pc met TT te kunnen laten communiceren maar ook dat heeft niet geholpen. Ik vraag me af of er mensen zijn die dit herkennen of is het iets dat mij toevallig treft?!

Gebruikersavatar
Skylge40
Berichten: 126
Lid geworden op: 5 mar 2013 18:53
Locatie: Harns

Re: Tyre en TT 400

Bericht door Skylge40 »

johnk61,

Een tijdje geleden stond o.a. dit op support.tyretotravel.com.
Misschien dat het op die manier WEL lukt.

Heeft u een nieuwe TomTom Rider 40 of 400 aangeschaft? TomTom heeft de nieuwe Rider 40 en 400 uitgebracht op het moment dat wij nog niet klaar waren om Tyre daarop aan te passen. We hopen binnenkort met een update te komen, die wel goed kan communiceren met de nieuwe Rider. Op dit moment is er een tijdelijke oplossing: zet uw route op een SD-kaartje en steek die in de Rider. De Rider zal het kaartje met de route herkennen en vragen of u die wilt importeren.
Garmin Camper 770 LMT-D
Garmin Zümo 590 LM
Garmin Edge 830
BaseCamp

Plaats reactie

Terug naar “TomTom Rider en autonavigatie”