Belangrijk: Rider-montage!

Wie kent TomTom niet?
De 300/500 en 700 voor de auto, de Rider voor de motor.
Gebruikersavatar
QuattroFrits
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 2937
Lid geworden op: 13 jan 2008 16:59
Locatie: Hulsberg
Contacteer:

Bericht door QuattroFrits »

Scheurneus schreef:Dan gebruik ik een stukje dubbelzijdig klitteband om de boel vast te zetten en het stekkertje anar beneden te laten wijzen. Makelik en snel los/vast te maken en zeer goed in hergebruik.
Sorry Scheurneus dat het misschien niet goed te begrijpen was.

Maar toch heb je mij de oplossing al gegeven met die klitteband, daar had ik dus nog niet aan gedacht maar ik ga dit dus wel gebruiken (je krijgt geen ideeengeld) en dat zou inderdaad in combinatie met WD40 kunnen.
Het komt dus zo wel voor de bakker.
Bedankt.
Met een GPS geen stress en zonder GPS vergaat de wereld ook niet.
Virb XE + Zumo XT + Nuvi 2599 LMT-D + Schuberth C4 Pro met SC1A + Dashcam 67W.

heppie
Berichten: 24
Lid geworden op: 25 apr 2007 22:16

tomtom rider 1

Bericht door heppie »

Ik hebt inmiddels 20.000 klm met mijn rider 1 in de orginele versie op mijn HD in weer en wint door heel europa gereden zonder enkel probleem.GEWELDIG.

Groet Rob.

Gebruikersavatar
EricS
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 93
Lid geworden op: 17 okt 2012 13:02

Re:

Bericht door EricS »

QuattroFrits schreef:Mijn vraag is eigenlijk of er een waterdichte contraplug voor de TTR 2 te verkrijgen is voor als de complete houder verwijderd wordt om diefstal te voorkomen.
Ik zou dan graag het stekkertje waterdicht afgewerkt willen laten hangen.
Dus bestaat dit al ??
Even een oud topic nieuw leven inblazen, want ik heb dezelfde vraag en wellicht is er inmiddels wél een oplossing voor.

Sinds kort heb ik een Tomtom Rider Pro, waar ik een motordock met oplaadmogelijkheid bij heb gekocht. De oplaadkabel wil ik aansluiten op het stadslicht en vast op de motor monteren. De docking wil ik echter vanwege het ook eerder genoemde diefstalrisico niet op de motor laten zitten als ik er niet bij ben. Bovendien wil ik niet altijd met gemonteerd navigatiesysteem rijden. Dat betekent dat de plug van de laadkabel (zie foto) los hangt en deze zou ik graag waterdicht af willen sluiten. Bestaat hier inmiddels een oplossing voor?

Alvast bedankt voor de info!

Afbeelding
Zumo 590 + Camper 760, ex-Zumo 660, ex-Tomtom Rider Pro

Plaats reactie

Terug naar “TomTom Rider en autonavigatie”