Huurauto Japan: route navigeren

Adviesvragen, voor als je vooral voor in de auto en/of op de motor een GPS zoekt
Plaats reactie
Gebruikersavatar
MrSuzuki
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 245
Lid geworden op: 24 mar 2005 17:17
Locatie: N51 48.712 E4 39.389

Huurauto Japan: route navigeren

Bericht door MrSuzuki »

Beste mensen,

Wellicht een aparte vraag, maar ik ga over 2 weken voor een maand en ga daar een auto huren. Nu zit daar in een Engelse navigatie in, maar ik wil graag een zelfgemaakte route navigeren daar. Ik heb zelf een Zumo 595, maar zie daar niet zo snel Japanse kaarten voor zijn. Misschien OSM. Maar die Japanse kaarten lijken niet te werken. Kan geen selectie maken.

Dus ik zit te kijken of ik op één of andere manier een route kan maken ergens mee, en die met een app kan navigeren in de auto. Ik heb immers mobiel internet daar.

Iemand ideeën/tips? Bedankt alvast!

Gebruikersavatar
RonalT
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 3857
Lid geworden op: 20 sep 2006 19:14
Locatie: Dinteloord
Contacteer:

Re: Huurauto Japan: route navigeren

Bericht door RonalT »

http://garmin.openstreetmap.nl/ biedt de mogelijkheid om een kaart van Japan te downloaden. Het te downloaden bestand is iets meer dan 600 Mb groot. Ik heb hem gedownload en kan gewoon een route maken .... :roll:
Groeten, RonalT

Mijn epitaaf wordt volgens mijn vrouw: zo en nu is iedereen de weg kwijt!

SP2610, Z340, Z550, Z590, CityNavigator, OpenStreetMap, OMK
En een Vivosmart HR / Vivoactive 4 om mijn arm. EDGE 130 en 530 voor op de fiets

Dingeman
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 602
Lid geworden op: 25 nov 2005 16:14

Re: Huurauto Japan: route navigeren

Bericht door Dingeman »


Gebruikersavatar
MrSuzuki
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 245
Lid geworden op: 24 mar 2005 17:17
Locatie: N51 48.712 E4 39.389

Re: Huurauto Japan: route navigeren

Bericht door MrSuzuki »

RonalT schreef:http://garmin.openstreetmap.nl/ biedt de mogelijkheid om een kaart van Japan te downloaden. Het te downloaden bestand is iets meer dan 600 Mb groot. Ik heb hem gedownload en kan gewoon een route maken .... :roll:
Is nu inderdaad wel gelukt, thanks!

Plaats reactie

Terug naar “In de auto en op de motor”