Scherm wisselen

De toestellen voor fitness en sport
Plaats reactie
Joene1965
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 mar 2013 09:02

Scherm wisselen

Bericht door Joene1965 »

Als beginnende gebruiker van een Garmin 800 loop ik tegen het volgende probleem aan, dat ik met veel zoeken niet kan oplossen. Tijdens het rijden wisselt de Garmin 800 van scherm. Ik heb inmiddels enkele instellingen uitgezet onder Trainingspagina's, zodat er enkele schermen niet meer getoond worden. Het scherm blijft echter wisselen tussen Pagina 1 van de Gebruikergedefinieerde Timer-pagina's en het scherm met de kaart. Hoe kan ik de laatste verwijderen, zodat ik alleen het scherm met de door mij gedefinieerde gegeven in beeld hou?

Wie kan me helpen?

Gebruikersavatar
Erik
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 2589
Lid geworden op: 2 jun 2006 00:07
Locatie: waar de tongval Nedersaksisch is

Re: Scherm wisselen

Bericht door Erik »

tip: probeer de Helpdesk

Dit forumdeel is bedoeld voor Adviesvragen, voor als je een 'schaap met vijf poten' zoekt dat multi-inzetbaar is
Groeten
Erik BMW K met StreetPilot IIIdeluxe => SP2610 => SP2720 => SP2820 met CNEur NT LTU, MapSource 6.12.4 (WinXP) en 6.16.3 (W10); eTrex Legend HCx met OpenFietsMap; nüvi 2595LM; Garmin vívofit; Concept 2; SRC op Schuberth C3 PRO

Gebruikersavatar
GPS Expert
Berichten: 3299
Lid geworden op: 24 jan 2013 22:41
Locatie: Amsterdam, Apeldoorn, Havelte, Hilversum, Hoensbroek, Leusden, Privé les of GPS Helpdesk
Contacteer:

Re: Scherm wisselen

Bericht door GPS Expert »

Auto scroll uitzetten
Marco

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav, Peaklife/Rage.

Zie ook mijn Kennisforum en YouTube kanaal.

Gebruikersavatar
QuattroFrits
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 2935
Lid geworden op: 13 jan 2008 16:59
Locatie: Hulsberg
Contacteer:

Re: Scherm wisselen

Bericht door QuattroFrits »

Joene1965 schreef:Pagina 1 van de Gebruikergedefinieerde Timer-pagina's en het scherm met de kaart. Hoe kan ik de laatste verwijderen, zodat ik alleen het scherm met de door mij gedefinieerde gegeven in beeld hou?
Zeer vreemd, eerst verwijderen en dan toch overhouden?
Met een GPS geen stress en zonder GPS vergaat de wereld ook niet.
Virb XE + Zumo XT + Nuvi 2599 LMT-D + Schuberth C4 Pro met SC1A + Dashcam 67W.

Joene1965
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 mar 2013 09:02

Re: Scherm wisselen

Bericht door Joene1965 »

Wellicht niet voldoende scherp geformuleerd, maar ik denk dat Marco de juiste oplossing al gegeven heeft. Dank voor jullie input; ik ga dit vanmiddag testen.

Plaats reactie

Terug naar “Forerunner en Edge”