Zumo 550 icm. Cardo SHO-1 en iPhone 4S

De specifiek op motorrijders gerichte GPS van Garmin
Plaats reactie
hmvink
Berichten: 5
Lid geworden op: 16 jun 2014 19:41

Zumo 550 icm. Cardo SHO-1 en iPhone 4S

Bericht door hmvink »

Omdat de geluidskwaliteit van muziek vanaf mijn iPhone (via A2DP) zo veel beter is dan vanaf de Zumo wil ik de Zumo alleen gebruiken voor navigatie en telefoneren. Voor beiden is een koppeling met de headset en met de telefoon nodig maar hoe krijg ik dan nog A2DP van m'n telefoon op m'n headset erbij? Als ik m'n headset koppel aan de Zumo kan ik 'm niet meer koppelen aan m'n iPhone en andersom.

Mijn vraag is welke apparaten ik moet pairen en wat nou juist weer niet?

Zumo 550 <----------> Headset (voor gesproken navigatie en telefoon) <------- telefoon (voor A2DP/MP3)

of

Zumo 550 <-----------> Headset
Zumo 550 <-----------> Telefoon (maar dan doet A2DP het niet meer :roll: )

Iemand een oplossing?

Gebruikersavatar
Erik
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 2593
Lid geworden op: 2 jun 2006 00:07
Locatie: waar de tongval Nedersaksisch is

Re: Zumo 550 icm. Cardo SHO-1 en iPhone 4S

Bericht door Erik »

Groeten
Erik BMW K met StreetPilot IIIdeluxe => SP2610 => SP2720 => SP2820 met CNEur NT LTU, MapSource 6.12.4 (WinXP) en 6.16.3 (W10); eTrex Legend HCx met OpenFietsMap; nüvi 2595LM; Garmin vívofit; Concept 2; SRC op Schuberth C3 PRO

hmvink
Berichten: 5
Lid geworden op: 16 jun 2014 19:41

Re: Zumo 550 icm. Cardo SHO-1 en iPhone 4S

Bericht door hmvink »

Ik ben er uit!

De iPhone is met de SHO-1 en met e Sumo 550 gepaired en de Zumo is ook met de SHO-1 en iPhone gepaired. Kortom, alles is met alles gepaired.

Volgorde van aanzetten die bij mij nu werkt is: eerst de SHO-1 en dan de Zumo. De Zumo 550 pakt koppelt snel met de iPhone maar doet er wel vrij lang over om ook met e headset te koppelen en soms moet ik 'm even handmatig uit het lijstje kiezen.

Maar het werkt en ik ben er erg blij mee. Nu eerst maar eens wat kilometers maken om te kijken of alles ook met elkaar verbonden blijft.

Plaats reactie

Terug naar “Zumo 550 en 500”