Andere caches in PQ?

Plaats reactie
Gebruikersavatar
fgrs
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 344
Lid geworden op: 11 mei 2009 12:38

Andere caches in PQ?

Bericht door fgrs »

HAllo,
bij wijze van test heb ik een pocket query aangemaakt van 10 caches, die ik nog niet gevonden heb, op de geocache website.
De preview gaf 10 nog niet gevonden caches aan, zoals het zou moeten zijn, dus geen probleem.

Als de Query uitgevoerd is en ik wil hem downloaden, dan krijg ik een .gpx file in zip formaat.
Tot daar nog steeds ok dus.

Als ik nu echter de gpx open in Basecamp, dan stel ik vast dat het compleet andere caches zijn en het zijn daarenboven allemaal caches die ik reeds gevonden heb.


Enig idee wat ik verkeerd doe?

sp2610 (ex), zumo550 (ex), zumo660 (ex), nuvi 3597lmt, Oregon450, Oregon650, Montana680 (ex)
Oregon 700 (2x)

Gebruikersavatar
fgrs
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 344
Lid geworden op: 11 mei 2009 12:38

Re: Andere caches in PQ?

Bericht door fgrs »

Ok, kort na deze vraag kreeg ik een nieuwe PQ binnen.
Deze geopend in basecamp en nu blijkt het ok te zijn.

De eerste PQ was genaamd "my finds pocket query". Vanwaar deze naam komt weet ik niet, heb ze niet zelf aangemaakt :?:

Nu, die naam doet dus al vermoeden wat de reden is dat het allemaal gevonden caches waren in de PQ :wink:

Ben nieuw in de PQ materie, wordt nog effe wennen.

sp2610 (ex), zumo550 (ex), zumo660 (ex), nuvi 3597lmt, Oregon450, Oregon650, Montana680 (ex)
Oregon 700 (2x)

Gebruikersavatar
LaRoseNoir
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 1869
Lid geworden op: 10 okt 2010 23:00

Re: Andere caches in PQ?

Bericht door LaRoseNoir »

je kunt er voor kiezen wekelijks een My Finds Query uit te laten voeren, naast de door jou zelf gemaakte PQ's
misschien heb je aangevinkt dat je dit wilt...
Oregon 550 - Renault Carminat 2000 - Archos 5 - Nokia N900 - Nuvi 1690
OnRoute wandelkaart - CN Eur 2012.20 - OSM - papieren kaarten en natuurlijk... het ouderwetse Stratenboek !!

Plaats reactie

Terug naar “Geocaching”