geheugen dakota 20

De Outdoor-modellen met touchscreen: Oregon 300/400/500 serie, Dakota 10/20 en Colorado. De Oregon 600 serie vindt je bij de Montana.
Plaats reactie
rider56
Berichten: 44
Lid geworden op: 20 jan 2014 21:53

geheugen dakota 20

Bericht door rider56 »

als ik wil zoeken vb. Waypoint krijg ik het bericht " berekeningsfout, onvoldoende geheugen ".
Moet ik dan plaats maken op het interne geheugen of de sd kaart. Wat moet waar opstaan ( kaarten mss heb ik er teveel op staan ). Kan ik zien wat er op het interne geheugen staat en wat op het sd kaartje ( 8 GB ). Waar kan ik de kaarten eventueel verwijderen ? Zal sff eens kijken welke kaarten er op staan en welke er vanaf mogen ?

Gebruikersavatar
splashy
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 5252
Lid geworden op: 28 mar 2008 20:12

Re: geheugen dakota 20

Bericht door splashy »

" berekeningsfout, onvoldoende geheugen ".

Is een kreet,de werkelijke reden is mogelijk dat je bv een lange route wil berekenen over landweggetjes, of de gps komt ergens een niet doorlopende weg tegen en kan eenvoudig niet verder.
Mogelijk heb je meerdere routeerbare kaarten aanstaan, overlappen sommige stukken elkaar, of sluiten niet aan.

Het berekenen wordt in het interne geheugen gedaan (waar de gebruiker niet bij kan) en al haal je kaarten weg helpt dat dan niets.
Als je Gps niet doet wat jij wil, verander dan niet meerdere dingen tegelijk.
Niet je Gps formatteren!!! Zorg dat je altijd een backup van je Gps hebt
GPS75 (1993), 12XL, Nuvi 3760, Oregon 600, Sam. Galaxy S4 S5, Samsung Tab P7500 3G

Plaats reactie

Terug naar “Garmin Colorado, Oregon 3/4/5x0 en Dakota”