oregon 450 kompas

De Outdoor-modellen met touchscreen: Oregon 300/400/500 serie, Dakota 10/20 en Colorado. De Oregon 600 serie vindt je bij de Montana.
Gebruikersavatar
Geo Navigators
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 53
Lid geworden op: 17 mei 2014 21:54

Re: oregon 450 kompas

Bericht door Geo Navigators »

Nee, profielen laat ik met rust.
Het profiel wel goed ingesteld, anders moet ik Hans de schuld geven, omdat ik ze ingesteld heb met de videouitleg van hem :lol: :lol: :lol:

Ik moet wel zeggen dat ik nu met de tip van Hans afgelopen weekend wel wissel bij routering van wandelen naar directe routes.
Gelukkig geen enkele kaartvastloper gehad en dat was zéér goed voor mijn humeur en plezier :!:
Maar het kompasprobleem blijft in een iets mindere mate wel bestaan. Ach met geocaching is een beetje zoeken wel aardig hoor, alleen die prikkelbosjes was niet echt fijn.

En toch blijf ik erg benieuwd waarom dit niet gewoon goed kan werken( vooral niet als je ziet wat zo'n apparaatje moet kosten ).....intrigerend, dat wel !

devangilskes
Berichten: 34
Lid geworden op: 10 jun 2013 00:56

Re: oregon 450 kompas

Bericht door devangilskes »

@ gps expert: als ik op de fiets ben gebruil het fietsprifiel met vast op de weg aan en active routing ... als ik dicht bij de cahce kom of moet afstappen als er geen fietspad meer naar de cahce is switch ik over naar geocache profiel.....deze staat soms op dircte routes maar ook soms op op active routing... zeker in de bossen kan dat toch wel eens makkelijk zijn..zo niet ik het active routing met wandelen en fietsen toch wel heeeeel erg makkeklijk.......

dus vandaar maar niet het pijltje maar volgen van het kompas maar maar de meters laten aftellen.
ps toch kan het niet zo zijn , dat als je dichtbij (25 meter) de cache ben op een bekend pad voor de garmin , dat de garmin een andere weg wil gaan (die er niet is) en daardoor het pijltje naar de andere kant laat wijzen....


maar al met al ben ik wel een zeer tevreden gebruiker en is het een geweldug apparaat en heeft de garmin ons al veel mooie plakjes laten zien ook in de vakanties
I'm Not Lost... I'm Geocaching :) ……
Oregon 450, Oregon 600, Oregon 700
TomTom Go 6200 Wifi
Huawai Mate 10

Plaats reactie

Terug naar “Garmin Colorado, Oregon 3/4/5x0 en Dakota”