Profiles editen op PC?

De Outdoor-modellen met touchscreen: Oregon 300/400/500 serie, Dakota 10/20 en Colorado. De Oregon 600 serie vindt je bij de Montana.
Plaats reactie
evert67

Profiles editen op PC?

Bericht door evert67 »

Ik heb behoorlijk wat profiles op mijn toestel en ik blijk nogal eens een instellinkje hier of daar niet helemaal goed te hebben. Het zijn er dan ook nogal veel...

Daarom vroeg ik me af of er een programma bestaat waarmee je profiles op je PC kan editen. Voor zover ik gezien heb kan dat niet met 1 van de JaVaWa tools, maar ik kan natuurlijk wat over het hoofd gezien hebben.

GPS Expert
Locatie: Amsterdam, Apeldoorn, Havelte, Hilversum, Hoensbroek, Leusden, Privé les of GPS Helpdesk
Contacteer:

Re: Profiles editen op PC?

Bericht door GPS Expert »

Bestaat niet.

Reden is omdat niet duidelijk is wat precies de mogelijke instellingen per profiel zijn en er iemand per type gps alle instellingen moet proberen om er uiteindelijk achter te komen, dagen werk. Voor de Oregon 400 heeft ooit iemand dat gedaan volgens mij.

En dan komt er een nieuwe firmware met nieuwe features en kun je weel deels overnieuw beginnen...
Marco

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav, Peaklife/Rage.

Zie ook mijn Kennisforum en YouTube kanaal.

evert67

Bericht door evert67 »

GPS Expert schreef:Voor de Oregon 400 heeft ooit iemand dat gedaan volgens mij.
Als je een link hebt zou dat handig zijn. Dan kan ik ze weliswaar niet op een PC editen, maar weet ik tenminste om welke instellingen het gaat.

TrebT
WayPoint relatie
WayPoint relatie

Bericht door TrebT »

Dat was ik zei de gek: http://forum.gps.nl/viewtopic.php?f=75&t=27651
Linkje naar het spreadsheet (2 tabbladen) werkt nog. Overigens nooit meer bijgewerkt.
Als je alleen een hamer hebt gaan alle problemen op een spijker lijken

evert67

Bericht door evert67 »

Thanx! Jemig, daar zitten instellingen bij waarvan ik niet wist dat ze bestonden :)

Plaats reactie

Terug naar “Garmin Colorado, Oregon 3/4/5x0 en Dakota”