Fietsknooppunten

Volwaardige routerende FIETSkaart voor het maken van routes op zowel PC àls in het toestel zelf. Vindt automatisch de mooie wegen en paden.
Plaats reactie
Pauln
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 129
Lid geworden op: 27 nov 2005 21:13
Locatie: Rijswijk (ZH)

Fietsknooppunten

Bericht door Pauln »

Heb de Benelux Cyclemap aangeschaft. Nu zie ik dat hier de fietsknooppunten niet op staan. kan je deze ergens downloaden?

Gebruikersavatar
e.vdwerf
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 2541
Lid geworden op: 13 sep 2008 12:17
Locatie: Dordrecht

Re: Fietsknooppunten

Bericht door e.vdwerf »

Op de site van waypoint lees ik dit:
De kaart bevat ook vele POI's zoals restaurants, hotels, jeugdherbergen en treinstations. De fietsknooppunten staan echter niet op de kaart. Koop je de Garmin fietskaart Nederland bij WayPoint dan ontvang je echter een code waarmee je de fietsknooppunten van Nederland gratis kunt downloaden en toevoegen aan je toestel.

Je zou ook de openfietsmap Benelux erbij kunnen zetten. Dan vind je ook de knooppunten ongeacht welke kaart je actief hebt staan. http://www.openfietsmap.nl

En google maar eens op Jan Kelder knooppunten... die heeft er een heel bestand van gemaakt en veel tijd in gestoken.

Egbert
Etrex Vista HCX, 30 en Touch 35 op de Flyer T14 HighSpeed - Contributor Openstreetmap

Gebruikersavatar
GPS Expert
Berichten: 3299
Lid geworden op: 24 jan 2013 22:41
Locatie: Amsterdam, Apeldoorn, Havelte, Hilversum, Hoensbroek, Leusden, Privé les of GPS Helpdesk
Contacteer:

Re: Fietsknooppunten

Bericht door GPS Expert »

Marco

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav, Peaklife/Rage.

Zie ook mijn Kennisforum en YouTube kanaal.

Pauln
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 129
Lid geworden op: 27 nov 2005 21:13
Locatie: Rijswijk (ZH)

Re: Fietsknooppunten

Bericht door Pauln »

Bedankt,

ik ga het proberen.

Groeten Paul

Plaats reactie

Terug naar “OnRoute Fietskaart NL”