Wandelkaart naar GPS lukt niet. Wel ontgrendeld in MS.

Auto-routerende topografische kaart, volledig gebaseerd op de Top-10 NL van het Kadaster.
Plaats reactie
Timmas
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 aug 2008 10:37

Wandelkaart naar GPS lukt niet. Wel ontgrendeld in MS.

Bericht door Timmas »

Kan iemand mij bijstaan met Wandelkaart overbrengen naar GPS. Kaart is ontgrendeld in MS, maar krijg melding om te ontgrendelen op GPS??

Maak gebruik van: Mapsource 6.15.6, Garmin GPSmap 60CSx, European MetroGuide v4.01, Onroute Fietskaart NL 1.55 en de nieuwe Onroute Wandelkaart 1.00.

De Wandelkaart geïnstalleerd op PC in MapSource, ook geregistreerd en geactiveerd / ontgrendeld bij WayPoint. MapSource geeft aan onder kaartproductbeheer dat de kaart ONTGRENDELD is. Tot zover alles OK.

Nu nog de Wandelkaart overbrengen naar de GPS. Krijg melding:
"De volgende kaarten zijn niet ontgrendeld op uw GPS: C10 C11 etc Klik op OK om deze kaarten toch over te dragen. Of klik op annuleren om de overdracht af te breken."Wat te doen met deze "kinderziekte" (?) ?
Alvast bedankt. Groetjes Geert

Gebruikersavatar
warmoltz
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 240
Lid geworden op: 18 jun 2007 22:51
Locatie: Zutphen
Contacteer:

Bericht door warmoltz »

Heb je bij het ontgrendelen niet per ongeluk het serienummer van je GPS gebruikt in plaats van het id nummer?
Dat zou de reden kunnen zijn waarom je GPS de kaarten nog als gelockt ziet en ze wel in mapsource ontgrendeld zijn.....
Mocht dat het geval zijn, adviseer ik je om even contact met waypoint op te nemen.
Honda ST Pan European 1100 uit 1999 met Garmin Streetpilot 2820 inclusief Probiker KX4 Z-link helm met ingebouwde bleutooth.
ETrex Legend HCx voor geo-caching.
Nuvi 245W voor de vrouw, zodat zij ook niet meer verdwaald.

Niek Warmoltz, Zutphen

Timmas
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 aug 2008 10:37

Bedankt Niek!

Bericht door Timmas »

Gelukkig heb ik van de registratie een schermafdruk gemaakt.
Wat blijkt: heb wel de GPS unit ID gebruikt, maar het laatste cijfer fout overgenomen. Zou ik niet opgekomen zijn.
En ik zal inderdaad toch ook contact moeten opnemen met WayPoint. Zal maar wachten met het opnieuw registreren.
Dank je wel Niek! :D Groetjes, Geert

Plaats reactie

Terug naar “OnRoute Topografische wandelkaart NL”