Namen van Waypoints in route behouden in GPS

Auto-routerende topografische kaart, volledig gebaseerd op de Top-10 NL van het Kadaster.
Plaats reactie
Khoogeland
Berichten: 6
Lid geworden op: 7 mei 2009 11:53

Namen van Waypoints in route behouden in GPS

Bericht door Khoogeland »

Is er een manier om Waypoints in een Route te behouden bij het overzetten van Mapsource naar GPS?

Het is al eerder opgemerkt, de straat- en locatie-namen in de OWK zijn meestal onherkenbaar. Geen probleem in Mapsource, want daar plant je op het viapunt een Waypoint waaraan je een begrijpelijke naam geeft. Je wisselt de twee om in de route en je route loopt langs begrijpelijke punten. Maar hoe krijg je dit nu goed op de GPS?

Ik heb zelf de Oregon 300 en ik krijg het niet voor elkaar, zonder de route op de GPS helemaal opnieuw samen te stellen. Als ik vanuit Mapsource alle Waypoints en de route overzet naar de GPS verandert hij alle Waypoints terug naar de onbegrijpelijke viapunten, zodat ik van onverharde weg naar onverharde weg etc. wordt geleid. Vooral als er iets in de route verandert moet worden, omdat een viapunt onbereikbaar is, is het een hele puzzle voordat je weet welke onverharde weg gewist kan en welke moet blijven staan. Weet iemand wat ik fout doe?

Gebruikersavatar
Jacob_Bax
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 6906
Lid geworden op: 7 mei 2006 15:48
Locatie: Gorinchem
Contacteer:

Bericht door Jacob_Bax »

Weet je zeker dat je de viapunten ook echt verwijderd uit de route?
Garmin GPS12, GPSmap 60CSx, eMap, GPSmap 78s, 2xStreetpilot III colormap Streetpilot 2610, Virb, Virb Ultra 30,
OSM
Het licht aan het eind van de tunnel kan ook de trein zijn.

Plaats reactie

Terug naar “OnRoute Topografische wandelkaart NL”