Slechte service Notter
Slechte service Notter
Nadat dhr Vaessen me in deze thread had aangeboden de sd stick van de Fietskaart (die ik bij onze Koga Tesla's cadeau kreeg) gratis om te ruilen voor de CD versie, ben ik nu al weken bezig een fatsoenlijk antwoord te krijgen.
Eerste e mail (3 weken geleden): geen antwoord.
Vorige week gebeld met een nogal chagrijnige en weinig behulpzame mevrouw vann de verkoop, die ondanks mijn aanvankelijk vriendelijke toon op weinig behulpzame toon meedeelde dat a. dhr Vaessen met vakantie was en b. dat wat ik wilde niet kon.
Toen ik aanhield, kostte het 25 Euro.
Mijn antwoord dat dit niet voor ongeopende sticks blijkbaar niet gold stuitte op ongeloof, ik moest maar een mail sturen met een kopie van de posting van de heer Vaessen.
Aldus gedaan, geen reactie - follow up ook niet.
Sorry dat deze posting min of meer o/t is, maar als er op mails niet gereageerd wordt en de telefonische behandeling ook zo vervelend is, weet ik niet wat anders te doen...
Het gaat erom, dat ik een Wandelkaart cd wilde kopen, en de Fietskaart sd dus omruilen voor de cd versie, en 114 Euro cash wilde sturen.
Is dat nou zo moeilijk?
Eerste e mail (3 weken geleden): geen antwoord.
Vorige week gebeld met een nogal chagrijnige en weinig behulpzame mevrouw vann de verkoop, die ondanks mijn aanvankelijk vriendelijke toon op weinig behulpzame toon meedeelde dat a. dhr Vaessen met vakantie was en b. dat wat ik wilde niet kon.
Toen ik aanhield, kostte het 25 Euro.
Mijn antwoord dat dit niet voor ongeopende sticks blijkbaar niet gold stuitte op ongeloof, ik moest maar een mail sturen met een kopie van de posting van de heer Vaessen.
Aldus gedaan, geen reactie - follow up ook niet.
Sorry dat deze posting min of meer o/t is, maar als er op mails niet gereageerd wordt en de telefonische behandeling ook zo vervelend is, weet ik niet wat anders te doen...
Het gaat erom, dat ik een Wandelkaart cd wilde kopen, en de Fietskaart sd dus omruilen voor de cd versie, en 114 Euro cash wilde sturen.
Is dat nou zo moeilijk?
-
- Berichten: 312
- Lid geworden op: 13 aug 2007 16:40
Hee Barendh:
Ik heb alleen m'n GPS in Notter gekocht en heb (tot nu tot) geen beroep op hun service hoeven te doen.
Je moet je eens voorstellen hoe het nu in zo'n winkel gaat: vakantietijd en horden mensen die op het laatste moment vlak voor hun vakantie nog even een GPS scoren, een uitleg in de winkel verwachten met nog tig wachtenden voor u.
Ik denk dat je geluk hebt dat je iemand aan de lijn hebt gekregen. Het is alleen jammer dat die juffrouw óf last van stress óf last van de warmte heeft óf door de drukte niet de tijd/mogeljkheid heeft kunnen nemen om zich tot in detail in jouw wens/probleem te verdiepen.
Het lijkt me het beste even te wachten totdat Hans weer terug is, zodat je rechtstreeks met hem kunt 'handelen'. Ik heb een sterk vermoeden dat jullie er dan prima uitkomen.
Heb vertrouwen en geduld! (stoom afblazen mag natuurlijk ook op z'n tijd).
Vergeet trouwens niet, dat deze website óók service van Waypoint is. Hans zit hier menigeen van advies te voorzien. Net als de rest van de mede-forum-ers elkaar helpt.
Ik zit me net even voor te stellen, hoeveel klanten een handleiding o.i.d. downloaden en doorspitten voordat ze naar Notter gaan. Bar weinig vrees ik.
Ik heb alleen m'n GPS in Notter gekocht en heb (tot nu tot) geen beroep op hun service hoeven te doen.
Je moet je eens voorstellen hoe het nu in zo'n winkel gaat: vakantietijd en horden mensen die op het laatste moment vlak voor hun vakantie nog even een GPS scoren, een uitleg in de winkel verwachten met nog tig wachtenden voor u.
Ik denk dat je geluk hebt dat je iemand aan de lijn hebt gekregen. Het is alleen jammer dat die juffrouw óf last van stress óf last van de warmte heeft óf door de drukte niet de tijd/mogeljkheid heeft kunnen nemen om zich tot in detail in jouw wens/probleem te verdiepen.
Het lijkt me het beste even te wachten totdat Hans weer terug is, zodat je rechtstreeks met hem kunt 'handelen'. Ik heb een sterk vermoeden dat jullie er dan prima uitkomen.
Heb vertrouwen en geduld! (stoom afblazen mag natuurlijk ook op z'n tijd).
Vergeet trouwens niet, dat deze website óók service van Waypoint is. Hans zit hier menigeen van advies te voorzien. Net als de rest van de mede-forum-ers elkaar helpt.
Ik zit me net even voor te stellen, hoeveel klanten een handleiding o.i.d. downloaden en doorspitten voordat ze naar Notter gaan. Bar weinig vrees ik.
Gelukkig hebben we de tracklog nog...
- elsinga
- WayPoint GPS specialist
- Berichten: 10102
- Lid geworden op: 8 jun 2004 15:00
- Locatie: N52 55.981 E5 51.058
- Contacteer:
Barend,
Hans is inderdaad op vakantie, maar leest heel onregelmatig toch zijn mail en dit forum. Dat je het aanbod hebt gekregen om de SD versie om te ruilen voor de CD versie is heel mooi (en dat maak je verder bijna nergens mee overigens...). Het is zo ongebruikelijk, dat eigenlijk alleen Hans dat soort dingen aanbiedt omdat het zeker geen regel is. Dit kost Waypoint namelijk gewoon geld: handling is namelijk ook niet gratis en verzenden kost geld...
En zoals Johnny Walker al zei: het is momenteel spitsuur in de winkel. En dan wordt de telefoon (als dat kan) ook wel aangenomen door iemand van de administratie, die de coulance-afspraak van Hans met iemand persoonlijk niet altijd kent. Dus dat ze dan de mail van Hans even wil zien is niet zo raar.
Door de vakantie kan het dan zijn dat de behandeling van dat mailtje iets meer tijd kost...
Overigens is het opsturen van cash geld heeeeeel ongebruikelijk. Ik mag hopen dat je geld wilde overmaken per bank.
Hans is inderdaad op vakantie, maar leest heel onregelmatig toch zijn mail en dit forum. Dat je het aanbod hebt gekregen om de SD versie om te ruilen voor de CD versie is heel mooi (en dat maak je verder bijna nergens mee overigens...). Het is zo ongebruikelijk, dat eigenlijk alleen Hans dat soort dingen aanbiedt omdat het zeker geen regel is. Dit kost Waypoint namelijk gewoon geld: handling is namelijk ook niet gratis en verzenden kost geld...
En zoals Johnny Walker al zei: het is momenteel spitsuur in de winkel. En dan wordt de telefoon (als dat kan) ook wel aangenomen door iemand van de administratie, die de coulance-afspraak van Hans met iemand persoonlijk niet altijd kent. Dus dat ze dan de mail van Hans even wil zien is niet zo raar.
Door de vakantie kan het dan zijn dat de behandeling van dat mailtje iets meer tijd kost...
Overigens is het opsturen van cash geld heeeeeel ongebruikelijk. Ik mag hopen dat je geld wilde overmaken per bank.
Naar aanleiding daarvan zou je het onderwerp in je startpost wellicht kunnen veranderen in een wat genuanceerdere, ik vind het persoonlijk een wat overtrokken en nodeloos harde stelling.barendh schreef:een en ander naar tevredenheid afgehandeld.
Vraagteken aan het einde zou al een hoop schelen denk ik.
G-J.
Nee, dat vind ik niet- een bedrijf dat kennelijk slecht omgaat met informatieaanvragen en e mails aan medewerkers die met vakantie zijn doodleuk laat liggen mag daar best op gewezen worden.
Sterker nog: een bedankje aan een klant die dit aan de orde stelt zou wel op zijn plaats zijn.
Overigens vind ik mijn toon zakelijk en correct, en zeker niet agressief en onnodig hard.
We hoeven de firma hier toch niet "noar de bek te proaten" zoals we hier in 't oosten zeggen?
Sterker nog: een bedankje aan een klant die dit aan de orde stelt zou wel op zijn plaats zijn.
Overigens vind ik mijn toon zakelijk en correct, en zeker niet agressief en onnodig hard.
We hoeven de firma hier toch niet "noar de bek te proaten" zoals we hier in 't oosten zeggen?
- Hans Vaessen
- Onafhankelijk GPS-specialist
- Berichten: 24525
- Lid geworden op: 9 mar 2004 21:38
- Locatie: Rectum (vlakbij Notter)
- Contacteer:
Inmiddels weer terug van vakantie.
Wat ik je elders aanbood was:
Het coulancehalve omruilen van SD voor CD komt vaker voor (yep: winkels in het Oosten zijn heel aardig )
De oorzaak van de onduidelijkheid zal zijn geweest dat je refereerde aan de Koga-actie, waardoor een collega je verzoek wellicht verkeerd begreep.
Laat onverlet dat er allicht sneller op de mail gereageerd had moeten worden en telefonisch allicht vriendelijk en behulpzaam; waarvoor excuus.
Maar ach, je kent het bordje bij de slager: "bent u tevreden: zegt het voort. Bent u ontevreden: zegt het òns"
Maar allicht dank voor je signaal. Veel plezier met de fietskaart en de wandelkaart!
Wat ik je elders aanbood was:
Heb verder niet vernomen of hij ongeopend was, maar vermoed van niet. Dat van die 25 euro klopt in dat geval dus wel...Hans Vaessen schreef:Als de SD nog ongeopend in de verpakking zit kan die zonder bijbetaling bij waypoint geruild worden tegen sd. Is hij geopend/geregistreerd kost omruil 25 euro.
Het coulancehalve omruilen van SD voor CD komt vaker voor (yep: winkels in het Oosten zijn heel aardig )
De oorzaak van de onduidelijkheid zal zijn geweest dat je refereerde aan de Koga-actie, waardoor een collega je verzoek wellicht verkeerd begreep.
Laat onverlet dat er allicht sneller op de mail gereageerd had moeten worden en telefonisch allicht vriendelijk en behulpzaam; waarvoor excuus.
Maar ach, je kent het bordje bij de slager: "bent u tevreden: zegt het voort. Bent u ontevreden: zegt het òns"
Maar allicht dank voor je signaal. Veel plezier met de fietskaart en de wandelkaart!
Groeten uit Rectum,
Hans
Vier uur MrGPS videocursus Garmin Basecamp
Hans
Vier uur MrGPS videocursus Garmin Basecamp