Zumo 220 wil binnendoor
Geplaatst: 17 dec 2014 00:47
terwijl de eigenaar, een vriend van mij, gewoon op de snelweg wil blijven van z'n woonplaats Lisse naar Roosendaal. Zowel in rijmodus motor als auto wil de Zumo 220 persé dat toch de binnenstad van Rotterdam wordt aangedaan.
Op mijn advies contact laten opnemen met Garmin Support die direct een "case" hebben aangemaakt waarvoor vriend de nodige data heeft aangeleverd. Nu is onlangs antwoord gekomen van Garmin hetgeen ik dit geachte forum niet wil onthouden omdat het ook voor de overige bezitters van een 210/220 van belang kan zijn. Ikzelf zou er als eigenaar absoluut niet vrolijk van worden temeer omdat ik weet dat een andere maat van mij eind 2012 (dus krèk 2 jaar geleden) in het bezit kwam van een gloednieuwe 210 bij aanschaf van een Yamaha Teneré.
**Quote**
Onze team heeft het probleem onderzocht. Helaas liggen uw navigatiestoringen aan de navigatiealgoritmen van de toestel. Aangezien dat Zumo 220 al een relatief oude model is is het mogelijk dat de kaartalgoritmen niet volledig samenwerken met de specificaties van uw toestel.
Helaas is dit niet te repareren aangezien het niet direct van uw toestel afkomstig is.
Onze excuses voor het ongemak.
**UnQuote**
Mijn vraag is nu, is dit exemplarisch of hebben meer forumleden hier -al- last van.
Op mijn advies contact laten opnemen met Garmin Support die direct een "case" hebben aangemaakt waarvoor vriend de nodige data heeft aangeleverd. Nu is onlangs antwoord gekomen van Garmin hetgeen ik dit geachte forum niet wil onthouden omdat het ook voor de overige bezitters van een 210/220 van belang kan zijn. Ikzelf zou er als eigenaar absoluut niet vrolijk van worden temeer omdat ik weet dat een andere maat van mij eind 2012 (dus krèk 2 jaar geleden) in het bezit kwam van een gloednieuwe 210 bij aanschaf van een Yamaha Teneré.
**Quote**
Onze team heeft het probleem onderzocht. Helaas liggen uw navigatiestoringen aan de navigatiealgoritmen van de toestel. Aangezien dat Zumo 220 al een relatief oude model is is het mogelijk dat de kaartalgoritmen niet volledig samenwerken met de specificaties van uw toestel.
Helaas is dit niet te repareren aangezien het niet direct van uw toestel afkomstig is.
Onze excuses voor het ongemak.
**UnQuote**
Mijn vraag is nu, is dit exemplarisch of hebben meer forumleden hier -al- last van.