Luidspreker voor Zumo 660

De specifiek op motorrijders gerichte navigatiesystemen van Garmin
Plaats reactie
PageMaker
Berichten: 78
Lid geworden op: 7 okt 2016 13:50
Locatie: Franeker

Luidspreker voor Zumo 660

Bericht door PageMaker »

Ik overweeg een luidspreker/versterker aan te sturen met m'n Zumo 660.
Kan iemand iets zeggen over het signaal dat 'uit de Zumo komt'; signaal sterkte, impedantie.
Oortjes met een impedantie van 32 Ohm werken het best; dus zoiets zal het wel zijn, maar wat is de amplitude?
Ik kan een route simuleren en er een scoop aan hangen. Maar wellicht weet iemand dat ui z'n blote bolletje?
Elektrische fiets + Edge Explore 1000
"De minsken wolle ornaris wêze hwer't se net binne".

Gebruikersavatar
tony rave
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 2113
Lid geworden op: 1 dec 2004 14:33
Locatie: View over Baltic Sea

Re: Luidspreker voor Zumo 660

Bericht door tony rave »

Misschien dat een telefoontje naar de technische dienst van Waypoint-Notter die informatie oplevert ?

In de 'goede ouwe tijd' werd dergelijke informatie vermeld indien er de gebruikelijke uitgebreide handleiding meegeleverd werd.
Zelfs welke impedantie, bij welke frequentie en bij welke spanningsvorm (meestal sinus-vormig), alsmede de Vrms of Vpp en eventueel nog het vermogen daarbij.

Ik heb de indruk dat tegenwoordig de ontwerpers her en der brokjes hard- en software inkopen en op de een of andere manier aan elkaar knopen. Prijs krijgt mogelijk meer aandacht dan specificatie.

Mijn 276Cx b.v. vermeldt bij het opstarten om het touchscreen aan te raken om door te gaan, dit terwijl het toestel geen touchscreen heeft.

Laat eventueel eens weten wat de gegevens zijn, mogelijk dient het anderen ook.
Ж MapSource ► route-creatie ║ directe-route + track ► GPSMap's 60CSx, 79S, 276Cx (probleemloos)║BaseCamp ► databeheer Ж

Plaats reactie

Terug naar “Zumo 660, 220 en 210”