Hallo,
Ik heb even een vraag over de update van CN op de Zumo660. IK heb deze geupdate naar de laatste versie via mapinstaal vanaf de laptop. Verliep verder zonder problemen. Als ik nu de JCV files bekijk blijkt dat de laatste versie meer a;ls de helft kleiner is dan de een na laatste versie.
JCV 706.789kn tov 347.850kb. Iemand enig idee waarom en hoe dit is gekomen??
Mvgrt, Ruud.
Z660 update CN 2021.20 NT JCV
- Ruud Woudstra
- WayPoint relatie
Z660 update CN 2021.20 NT JCV
GPS-en: Edge-1050, Vivo-active-3, Varia RTL 515 en UT 800 lichten. Kaarten: CN-lifetime. OFM-kaarten
Leef vandaag, morgen kan alles anders zijn.....
Re: Z660 update CN 2021.20 NT JCV
Hallo Ruud,
Ik het geen idee waarom, maar bij mij werkt de rijbaan assistent niet meer.
Als ik een gesimuleerde route over de snelweg doe, krijg ik geen rijbaan assistent afbeeldingen meer. Bij voorgaande kaarten kreeg ik die bij dezelfde route wel altijd.
Groet Erwin
Ik het geen idee waarom, maar bij mij werkt de rijbaan assistent niet meer.
Als ik een gesimuleerde route over de snelweg doe, krijg ik geen rijbaan assistent afbeeldingen meer. Bij voorgaande kaarten kreeg ik die bij dezelfde route wel altijd.
Groet Erwin
- Ruud Woudstra
- WayPoint relatie
Hallo Erwin,
Als je even de bestandsgrote bekijkt kun je zien of er een deel mist. Bij mijn update was de helft weg. Mocht dat bij jou ook zo zijn dan zal ik het melden bij Garmin support.
Grt, Ruud.
Als je even de bestandsgrote bekijkt kun je zien of er een deel mist. Bij mijn update was de helft weg. Mocht dat bij jou ook zo zijn dan zal ik het melden bij Garmin support.
Grt, Ruud.
GPS-en: Edge-1050, Vivo-active-3, Varia RTL 515 en UT 800 lichten. Kaarten: CN-lifetime. OFM-kaarten
Hallo
Ter info: hier werkt JCV ook niet meer (bij gesimuleerde route, ik kan niet echt testen momenteel). Kaart zelf staat op SD-kaart. Dit JCV-bestand is 347.650 kb groot en staat zowel op de zumo 660 als op de sd-kaart (zelfde bestandsnaam & grootte). Is dit normaal & is er al een oplossing voor dit probleem?
PS: Met dank aan een tip van iemand anders & ergens anders kreeg ik door de sd-kaart in mijn pc te steken wel de mogelijkheid om via Garmin Express de volledige kaart NT 2021.20 er op te plaatsen in 1 keer (raar, want zumo was zelfs niet aangesloten).
mvg
woste/Bart
Ter info: hier werkt JCV ook niet meer (bij gesimuleerde route, ik kan niet echt testen momenteel). Kaart zelf staat op SD-kaart. Dit JCV-bestand is 347.650 kb groot en staat zowel op de zumo 660 als op de sd-kaart (zelfde bestandsnaam & grootte). Is dit normaal & is er al een oplossing voor dit probleem?
PS: Met dank aan een tip van iemand anders & ergens anders kreeg ik door de sd-kaart in mijn pc te steken wel de mogelijkheid om via Garmin Express de volledige kaart NT 2021.20 er op te plaatsen in 1 keer (raar, want zumo was zelfs niet aangesloten).
mvg
woste/Bart
Honda Pan European ST 1300 A - Zumo XT - Sena SC1A
Hallo,
Bij met is het bestand ook 347.650 KB groot. Mijn kaart staat op de Zumo en het JCV bestand ook.
Ook bij mijn Nuvi 1440 met dezelfde kaart en zelfde grote JCV bestand werkt het niet.
De route laat ik de GPS toestellen zelf maken, instellingen snelste route, en snelweg niet vermijden. Zo heb ik het vaker gedaan om te kijken of JCV bestand werkt, en altijd ging het goed. Helaas nu niet meer.
Groet Erwin
Bij met is het bestand ook 347.650 KB groot. Mijn kaart staat op de Zumo en het JCV bestand ook.
Ook bij mijn Nuvi 1440 met dezelfde kaart en zelfde grote JCV bestand werkt het niet.
De route laat ik de GPS toestellen zelf maken, instellingen snelste route, en snelweg niet vermijden. Zo heb ik het vaker gedaan om te kijken of JCV bestand werkt, en altijd ging het goed. Helaas nu niet meer.
Groet Erwin
hallo
Nog een korte update.
Na meer dan 2 weken de volgende (onjuiste
- werkte vroeger immers wel en nu nog steeds in verdere landen meer oostwaarts) reactie van Garmin (support Belux) ontvangen:
Tot onze spijt is onze Zumo 660 niet compatible met de Junction View.
Dus nog geen stap verder op die manier.
mvg
Nog een korte update.
Na meer dan 2 weken de volgende (onjuiste

Tot onze spijt is onze Zumo 660 niet compatible met de Junction View.
Dus nog geen stap verder op die manier.

mvg
Honda Pan European ST 1300 A - Zumo XT - Sena SC1A