bestelling via email - reacties
- brammes
- Onafhankelijk GPS-specialist
- Berichten: 1557
- Lid geworden op: 29 mei 2004 20:31
- Locatie: Nieuwe Tonge
Misschien handig om dan een online-shop te hebben. Eigenlijk moet je de apparaten in de winkel kopen, maar als je net als ik bijna niet in de gelegenheid ben om langs te komen bij jullie dan is het handig om het toch via de website te bestellen. Vandaar dat ik dan ook zelf per e-mail een Perfect Pilot RED heb besteld.
Het werkt ook wel via de e-mail, maar niet echt handig, vind ik persoonlijk. Misschien komt er nog een echte online-shop als het niet zo druk is bij jullie..
Het werkt ook wel via de e-mail, maar niet echt handig, vind ik persoonlijk. Misschien komt er nog een echte online-shop als het niet zo druk is bij jullie..
- www.gps.nl
- WayPoint GPS specialist
- Berichten: 224
- Lid geworden op: 10 feb 2004 13:48
- Locatie: Notter
- Contacteer:
Het is zeker een thema dat we onderzoeken en waar we dit najaar dieper induiken.
We hebben daar in het verleden wel mee getest, maar het blijkt dat er vaak toch nog wat aanvullende vragen zijn om een bestelling echt goed op de behoefte af te stemmen.
Ook willen we geen 'dozenschuiver' zijn zoals zoveel pure internetwinkels. Het contact voor en na verkoop is minstens even belangrijk, en GPS roept bij gebruik nu eenmaal vele vragen op.
We danken onze 'leidende positie' (dat klinkt zo arrogant..) aan de service die 'Notter' vanaf het eerste uur biedt. En ook al groeien we sterk: dat serviceniveau willen we behouden en verder uitbreiden.
En dus zijn we het met je eens: het zou goed zijn als online-bestellen via de site zou kunnen. We werken eraan, maar het zal nog even duren..
Groeten uit Notter!
We hebben daar in het verleden wel mee getest, maar het blijkt dat er vaak toch nog wat aanvullende vragen zijn om een bestelling echt goed op de behoefte af te stemmen.
Ook willen we geen 'dozenschuiver' zijn zoals zoveel pure internetwinkels. Het contact voor en na verkoop is minstens even belangrijk, en GPS roept bij gebruik nu eenmaal vele vragen op.
We danken onze 'leidende positie' (dat klinkt zo arrogant..) aan de service die 'Notter' vanaf het eerste uur biedt. En ook al groeien we sterk: dat serviceniveau willen we behouden en verder uitbreiden.
En dus zijn we het met je eens: het zou goed zijn als online-bestellen via de site zou kunnen. We werken eraan, maar het zal nog even duren..
Groeten uit Notter!
Re: Bestellen via email
Goed voor de omzet iig.www.gps.nl schreef:In deze tijd van het jaar is het in Notter natuurlijk extra druk.
Tja je wilt als klant natuurlijk snel antwoord, ook als is dat misschien een antwoord in de trand van, binnen x dagen krijgt u een gedetaileerd antwoord van ons ivm drukte etc etc ( je kent het wel)
Ik heb eerst geprobeerd via e-mail een bestelling te doen, maar geen reactie, daarna maar gewoon gebeld want ik wilde spullen in huis hebben voor de vakantie ( ja wie niet natuurlijk, vandaar de drukte )
Helaas geen bevestiging gekregen dat betaling binnen was en wanneer de spullen werden verstuurd.
Heb nogmaals een mail gestuurd met vraag over status, maar geen reactie gehad.
Tot ik eergister thuis kwam en de post een briefje in de bus had gedaan dat er een pakje van Waypoint voor me was.
Gister opgehaald op het postkantoor en jawel zelfs de 256 MB memory kaart zat erin en daar zat ik nog het meeste op de wachten.
Dus ik ben blij, maar had het wel prettiger gevonden als je wat sneller antwoord zou krijgen op mail.
Robb.
Die wel vind dat als jullie moeten kiezen tussen snel opsturen of eerst mailen, toch kiest voor snel opsturen
- brammes
- Onafhankelijk GPS-specialist
- Berichten: 1557
- Lid geworden op: 29 mei 2004 20:31
- Locatie: Nieuwe Tonge
Re: Bestellen via email
Ik heb maandag ook een bestelling gedaan, PP RED, maar nog steeds geen reactie op die e-mail, maar dan kan ik nu wel gaan bellen, maar dat schiet ook niet op denk ik. Dan kan ik beter effe wachten op een e-mailtje. En de PP RED is er toch pas volgende week, dus wat dat betreft maakt het ook niet uit.robb schreef:Ik heb eerst geprobeerd via e-mail een bestelling te doen, maar geen reactie, daarna maar gewoon gebeld want ik wilde spullen in huis hebben voor de vakantie ( ja wie niet natuurlijk, vandaar de drukte )www.gps.nl schreef:In deze tijd van het jaar is het in Notter natuurlijk extra druk.
Maar het is wel zo fijn om een reactie terug te krijgen als je per e-mail een vraag of bestelling doet. En zeker als je iets besteld voor 1650,00 euro.. , dan weet je tenminste dat het mailtje is aangekomen en gelezen en waar je aan toe bent
Maar ik neem aan dat ik voor 16 Juni toch wel een mailtje terug krijg...
Re: Bestellen via email
Dat mag je aannemen, maar ik heb er na een week maar even achteraan gebeld.brammes schreef:Maar ik neem aan dat ik voor 16 Juni toch wel een mailtje terug krijg...
Zeker als je de spullen snel in huis wilt hebben.
Als het nog niet leverbaar is kom je gewoon op de lijst, wie het eerst komt wie het eerst maalt.
Wordt wel opgestuurt als het wel binnenkomt.
Rob
Ach je weet wat ze wel eens zeggen "een beller is sneller".brammes schreef:Vandaag toch een reactie gekregen, en ik heb er 100% vertrouwen in dat het goed komt.
Wel heb ik dit er mee geleerd, of er naar toe rijden toch, al is het niet naast de deur, of gewoon effe bellen.
Ik had mijn bestelde spullen ook snel in huis, zoals ik al schreef, zelf de 256 MB module die op moment van bestelling niet voorradig was.
Maar wat meer updates zouden welkom geweest zijn.
Nu was het een verrassing een aangename gelukkig
Rob
- Hans Vaessen
- Onafhankelijk GPS-specialist
- Berichten: 24525
- Lid geworden op: 9 mar 2004 21:38
- Locatie: Rectum (vlakbij Notter)
- Contacteer:
Waarde GPS-vrinden: het is geen excuus, en het is vervelend als je ook na drie dagen nog geen reactie op een mail hebt gehad.
We hebben nu eenmaal te maken met grote pieken, vooral vlak na het weekend. Op dit moment ontvangen we dagelijks gemiddeld >200 mailberichten en 150 telefoontjes, de mail ook op de dagen dat we gesloten zijn. Extra capaciteit inzetten is moeilijk: brede kennis is vaak belangrijk, al gaat het om een kabeltje.
Sommige bestellingen vragen om nader onderzoek c.q. navraag. Niets vervelender dan heeeel snel het verkeerde geleverd te krijgen (denk bijvoorbeeld aan motor-bevestiging).
Het snelst af te wikkelen zijn echter de bestellingen die duidelijk en compleet zijn en waarvan de betaling ontvangen is. Natuurlijk hoort er dan een bevestigingsmail te komen, maar omdat we de prioriteit geven aan de daadwerkelijke afhandeling kan het voorkomen dat die mail nog niet, maar het pakket al wel verstuurd is.
Heb in algemene zin vertrouwen in zeer spoedige afwikkeling (zie eerste bericht hierboven); maar bel gerust even als je het zeker wilt weten.
Overigens werken we inderdaad aan een autoreply (waarin ondermeer verwezen wordt naar boenstaande tips)
We hebben nu eenmaal te maken met grote pieken, vooral vlak na het weekend. Op dit moment ontvangen we dagelijks gemiddeld >200 mailberichten en 150 telefoontjes, de mail ook op de dagen dat we gesloten zijn. Extra capaciteit inzetten is moeilijk: brede kennis is vaak belangrijk, al gaat het om een kabeltje.
Sommige bestellingen vragen om nader onderzoek c.q. navraag. Niets vervelender dan heeeel snel het verkeerde geleverd te krijgen (denk bijvoorbeeld aan motor-bevestiging).
Het snelst af te wikkelen zijn echter de bestellingen die duidelijk en compleet zijn en waarvan de betaling ontvangen is. Natuurlijk hoort er dan een bevestigingsmail te komen, maar omdat we de prioriteit geven aan de daadwerkelijke afhandeling kan het voorkomen dat die mail nog niet, maar het pakket al wel verstuurd is.
Heb in algemene zin vertrouwen in zeer spoedige afwikkeling (zie eerste bericht hierboven); maar bel gerust even als je het zeker wilt weten.
Overigens werken we inderdaad aan een autoreply (waarin ondermeer verwezen wordt naar boenstaande tips)
Groeten uit Rectum,
Hans
Vier uur MrGPS videocursus Garmin Basecamp
Hans
Vier uur MrGPS videocursus Garmin Basecamp
- Hans Vaessen
- Onafhankelijk GPS-specialist
- Berichten: 24525
- Lid geworden op: 9 mar 2004 21:38
- Locatie: Rectum (vlakbij Notter)
- Contacteer:
- yzf1kr
- Onafhankelijk GPS-specialist
- Berichten: 1600
- Lid geworden op: 2 jun 2004 08:06
- Locatie: Heerlen
- Contacteer:
Ik heb het een paar dagen geleden ook al eens per email gevraagd, maar wegens de grote drukte bij jullie nog geen antwoord. Dus bij deze via het forum.
Is het als buitenlandse firma mogelijk om bij jullie belastingvrij te kopen?
Ik weet dat veel bedrijven het niet doen omdat ze onbekend zijn met het fenomeen. Gevolg is dat ik dan met de bon en papieren naar de douane moet om de BTW terug te krijgen.
Is het als buitenlandse firma mogelijk om bij jullie belastingvrij te kopen?
Ik weet dat veel bedrijven het niet doen omdat ze onbekend zijn met het fenomeen. Gevolg is dat ik dan met de bon en papieren naar de douane moet om de BTW terug te krijgen.
- Hans Vaessen
- Onafhankelijk GPS-specialist
- Berichten: 24525
- Lid geworden op: 9 mar 2004 21:38
- Locatie: Rectum (vlakbij Notter)
- Contacteer:
- Hans Vaessen
- Onafhankelijk GPS-specialist
- Berichten: 24525
- Lid geworden op: 9 mar 2004 21:38
- Locatie: Rectum (vlakbij Notter)
- Contacteer: