Welk rapportcijfer verdient Notter??
- Hans Vaessen
- Onafhankelijk GPS-specialist
- Berichten: 24525
- Lid geworden op: 9 mar 2004 21:38
- Locatie: Rectum (vlakbij Notter)
- Contacteer:
Welk rapportcijfer verdient Notter??
Internet kent vele vergelijkingssites als het gaat om 'waar kun je het beste dit of dat kopen. De vergelijking blijft dan veelal beperkt tot de prijs, want die kun je goed vergelijken.
Ofschoon we veelal ook de goedkoopste zijn streven we er als Waypoint echter naar vooral ook de beste te zijn. Beste advies, beste assortiment, beste prijs en, vooral, beste service en 'toegevoegde waarde'.
Dat betekent dat we het normaal vinden ruim tijd uit te trekken voor de klant; niet alleen te kijken waar je nu blij mee bent, maar ook of dat over een jaar nog zo zal zijn. En door je ook na aanschaf van dienst te zijn. Ondermeer ook met dit forum.
We weten dat veel mensen bij ons komen op basis van mond-op-mond reclame. Beter kun je het niet hebben. Gemiddelde reisafstand 150 Kilomter. Een groot compliment.
We weten dat veel klanten zo tevreden over ons zijn dat ze het graag 'van de daken roepen'.... Echt waar: daar doen we het voor!!.
Maar we weten ook dat waar gehakt wordt spaanders vallen en dat ook wij fouten maken. Te laat gereageerd op een email, te kortaf aan de telefoon.
Om voor beide een plek te bieden om dat te uiten deze 'thread' binnen het forum. Bovenaan het actuele deel kun je een rapportcijfer geven; desgewenst tekstueel een toelichting daarop.
Let wel: het is niet de bedoeling om hieronder inviduele zaken te behandelen; doe dat liever via mail of telefoon. Het gaat puur om 'het was goed' of 'het was niet goed' en het desgewenst doen van voorstellen om ons serviceniveau verder te verhogen!
Ofschoon we veelal ook de goedkoopste zijn streven we er als Waypoint echter naar vooral ook de beste te zijn. Beste advies, beste assortiment, beste prijs en, vooral, beste service en 'toegevoegde waarde'.
Dat betekent dat we het normaal vinden ruim tijd uit te trekken voor de klant; niet alleen te kijken waar je nu blij mee bent, maar ook of dat over een jaar nog zo zal zijn. En door je ook na aanschaf van dienst te zijn. Ondermeer ook met dit forum.
We weten dat veel mensen bij ons komen op basis van mond-op-mond reclame. Beter kun je het niet hebben. Gemiddelde reisafstand 150 Kilomter. Een groot compliment.
We weten dat veel klanten zo tevreden over ons zijn dat ze het graag 'van de daken roepen'.... Echt waar: daar doen we het voor!!.
Maar we weten ook dat waar gehakt wordt spaanders vallen en dat ook wij fouten maken. Te laat gereageerd op een email, te kortaf aan de telefoon.
Om voor beide een plek te bieden om dat te uiten deze 'thread' binnen het forum. Bovenaan het actuele deel kun je een rapportcijfer geven; desgewenst tekstueel een toelichting daarop.
Let wel: het is niet de bedoeling om hieronder inviduele zaken te behandelen; doe dat liever via mail of telefoon. Het gaat puur om 'het was goed' of 'het was niet goed' en het desgewenst doen van voorstellen om ons serviceniveau verder te verhogen!
Laatst gewijzigd door Hans Vaessen op 13 jun 2005 10:47, 2 keer totaal gewijzigd.
Groeten uit Rectum,
Hans
Vier uur MrGPS videocursus Garmin Basecamp
Hans
Vier uur MrGPS videocursus Garmin Basecamp
Re: Welk rapportcijfer verdient Notter??
Tja... in dat geval: het was helaas (nog) niet goed; met hierbij mijn voorstel om jullie serviceniveau te verhogen:Hans Vaessen schreef:Het gaat puur om 'het was goed' of 'het was niet goed' en het desgewenst doen van voorstellen om ons serviceniveau verder te verhogen!
mailtjes mogen écht wel sneller beantwoord worden, en dan bedoel ik niet de geautomatiseerde reply: "U hoort nog van ons..."
Ik kan me voorstellen dat mailtjes nog onder te verdelen zijn in 'complex' en 'minder complex', maar een mail waarin "iemand" duidelijk aangeeft dat en wat hij (zij) wil kopen kunnen mijn inziens sneller en naar meer tevredenheid van de (evt. potentiele) klant afgehandeld worden
ja maar als de winkel vol staat kan ik me niet voorstellen dat ze zeggen even wachten a.u.b. we gaan eerst onze mails beantwoorden. En iemand aanstellen alleen voor internet en e-mail lijkt me wat overdreven. Mijn ervaring is dat soms mail binnen 5 minuten werd beantwoord. Maar dat was wel om 10 uur 's avonds in het weekend. In Notter werken ze dus altijd voor hun klanten.
Wil
Wil
- Dirk
- WayPoint relatie
- Berichten: 1180
- Lid geworden op: 29 mar 2004 16:47
- Locatie: Brussel
- Contacteer:
info
Hmmm ik denk niet dat deze poll veel info gaat geven Hans, dit forum is vooral voor klanten bedoeld, en deze hebben Notter uitgekozen omdat ze deze shop de beste vonden. Als je hier negatieve ervaringen zoekt zullen ze zeldzaam zijn (en gelukkig maar ook!), trouwens, wie durft er eigenlijk een slechte score geven moest die om een of andere reden gegrond zijn en je later garantie nodig hebt ? enfin snap je ?
Ik denk dat onderstaande polls nuttiger zijn (als ze wat meer uitgewerkt zijn), je moet in je poll zorgen dat je info terugkrijgt, een cijfer alleen is maar zozo:
- waarom Notter gekozen ? ken geen andere / via vrienden / via internet / toeval / speciaal product / goedkoopste / forum / ....
- voldoet Notter aan je verwachtingen: wachttijd: te lang / net genoeg / ...
- voldoet Notter service aan je verwachtingen: 3 polls: mail, tel, langskomen....
Een voorbeeldje (enfin poging tot ) is mijn eigen poll:
http://forum.gps.nl/viewtopic.php?t=4323
als je wil werk ik die polls wel uit tegen een kleine vergoeding, 't is toch een hele quest werk ook hé
Ik hoop dat je dit als nuttige kritiek ziet, altijd welkom voor verduidelijking...
Ik denk dat onderstaande polls nuttiger zijn (als ze wat meer uitgewerkt zijn), je moet in je poll zorgen dat je info terugkrijgt, een cijfer alleen is maar zozo:
- waarom Notter gekozen ? ken geen andere / via vrienden / via internet / toeval / speciaal product / goedkoopste / forum / ....
- voldoet Notter aan je verwachtingen: wachttijd: te lang / net genoeg / ...
- voldoet Notter service aan je verwachtingen: 3 polls: mail, tel, langskomen....
Een voorbeeldje (enfin poging tot ) is mijn eigen poll:
http://forum.gps.nl/viewtopic.php?t=4323
als je wil werk ik die polls wel uit tegen een kleine vergoeding, 't is toch een hele quest werk ook hé
Ik hoop dat je dit als nuttige kritiek ziet, altijd welkom voor verduidelijking...
Steun ADDA - http://www.ankevo.com/ - Meer info via PB
Hulp nodig na vernieling dorpen door cycloon, zie ook http://forum.gps.nl/viewtopic.php?t=22962
Blijf jezelf !
Hulp nodig na vernieling dorpen door cycloon, zie ook http://forum.gps.nl/viewtopic.php?t=22962
Blijf jezelf !
- Dirk
- WayPoint relatie
- Berichten: 1180
- Lid geworden op: 29 mar 2004 16:47
- Locatie: Brussel
- Contacteer:
waarom kan ik hier niet wijzigen ? ik heb enkel een quote knopje, geen wijzig knopje ?
Enfin ik wou nog zeggen dat je uit mijn poll voorlopig kan leren dat 8 op 10 tevreden is over zijn toestel 0,5/10 ontevreden is over mankementen en 1,5/10 aan het wachten is op een nieuw uit te komen Garmin of naar een ander merk kijkt. Al bij al een heel mooie uitkomst vind ik zelf. Goh en dan kan je daar aandachtspunten uit leren, maar die conclusies moet je zelf leren en is pas relevant na voldoende antwoorden !
Enfin ik wou nog zeggen dat je uit mijn poll voorlopig kan leren dat 8 op 10 tevreden is over zijn toestel 0,5/10 ontevreden is over mankementen en 1,5/10 aan het wachten is op een nieuw uit te komen Garmin of naar een ander merk kijkt. Al bij al een heel mooie uitkomst vind ik zelf. Goh en dan kan je daar aandachtspunten uit leren, maar die conclusies moet je zelf leren en is pas relevant na voldoende antwoorden !
Steun ADDA - http://www.ankevo.com/ - Meer info via PB
Hulp nodig na vernieling dorpen door cycloon, zie ook http://forum.gps.nl/viewtopic.php?t=22962
Blijf jezelf !
Hulp nodig na vernieling dorpen door cycloon, zie ook http://forum.gps.nl/viewtopic.php?t=22962
Blijf jezelf !
- Dirk
- WayPoint relatie
- Berichten: 1180
- Lid geworden op: 29 mar 2004 16:47
- Locatie: Brussel
- Contacteer:
Sorry, ik kan mijn berichten hier niet wijzigen, maar nog een tip: je kan evengoed een aparte onderverdeling 'klanten onderzoek' ofzo maken die je in het forum hoofdscherm zet, heb je veel meer kans dat mensen die het forum minder frequent bezoeken dit zien en invullen, nu is de poll ietwat verstopt in een subje....
En nu stop ik hier even met posten
En nu stop ik hier even met posten
Steun ADDA - http://www.ankevo.com/ - Meer info via PB
Hulp nodig na vernieling dorpen door cycloon, zie ook http://forum.gps.nl/viewtopic.php?t=22962
Blijf jezelf !
Hulp nodig na vernieling dorpen door cycloon, zie ook http://forum.gps.nl/viewtopic.php?t=22962
Blijf jezelf !
Shoppen en een blijven hangen aan een dozenschuiver, dat was mijn insteek ook. Maar na 2 weken op het forum te hebben gesurft kwam ik tot de conclusie dat kopen bij een dozenschuiver, als het gaat om een geavanceerd hi-tech navigatiesysteem, nou niet het meest verstandige is voor een 'nieuwkomer'. Ik wil geen afbreuk doen aan dozenschuivers, mijn aankoop van een tweelingkinderwagen voor mijn dochter leverde een flinke besparing op, maarja het is een kwestie van openklappen en duwen en oppassen dat je vingers niet tussen de scharnierende delen komt. Ook deze kinderwagenboer kreeg een vette 10 van mij. Ik zou er niet aan moeten denken bij 'echte' problemen mijn 2610 te moeten inpakken, versturen vergezeld met een briefje waarop staat wat er aan schort zonder enig humaan kontakt. In het bericht van Hans staat een link naar de koopgids en heel terecht zegt hij dat de score hoog is bij andere bedrijven, maar dat het in eerste instantie gaat om de snelle afhandeling na betaling. Ik las echter al recenties dat er 1 persoon was die een gebruikte kreeg, 1 persoon die wat had besteld terwijl het niet aan zijn verwachtingen voldeed en hem terug kon geven en weer een ander miste een houder om hem in de auto te kunnen bevestigen etc. Dat zal bij Notter niet gebeuren want daar krijg je ter plekke advies (en koffie)
en je kunt zelf vergelijken en wanneer je dan toch een keuze hebt gemaakt dan rijd je 'afgemonteerd' de deur uit.
Waar vind je dat nu nog in een tijd waarin menigeen zich beklaagt dat klant geen koning meer is en iedereen zo gehaast is
Dan nog een 'aftersale' via het forum waar alleen prettig gestoorde mensen (ik noem geen namen hoor Hans ) soms tot 01:00 vragen zitten te beantwoorden??
Ik ben er van overtuigd dat veel mensen 'gedwongen' zijn ons forum te bezoeken omdat de 'nazorg' van hun verkoper niet dat is wat ze hadden verwacht.
Een mening vragen m.b.t. advies en aftersales zou inderdaad zinvoller zijn. Ik (en velen met mij) zijn 'gelukkig' bij in Notter terecht gekomen en
zijn er van verzekerd altijd terug te kunnen vallen op een solide Toko met kundig personeel en lekkere koffie en waar de klant nog koning is.
Gezien het feit dat er inmiddels een 2e vestiging moet worden geopend bewijst wel dat ik dit verhaal niet uit mijn SP2610 zit te zuigen
en je kunt zelf vergelijken en wanneer je dan toch een keuze hebt gemaakt dan rijd je 'afgemonteerd' de deur uit.
Waar vind je dat nu nog in een tijd waarin menigeen zich beklaagt dat klant geen koning meer is en iedereen zo gehaast is
Dan nog een 'aftersale' via het forum waar alleen prettig gestoorde mensen (ik noem geen namen hoor Hans ) soms tot 01:00 vragen zitten te beantwoorden??
Ik ben er van overtuigd dat veel mensen 'gedwongen' zijn ons forum te bezoeken omdat de 'nazorg' van hun verkoper niet dat is wat ze hadden verwacht.
Een mening vragen m.b.t. advies en aftersales zou inderdaad zinvoller zijn. Ik (en velen met mij) zijn 'gelukkig' bij in Notter terecht gekomen en
zijn er van verzekerd altijd terug te kunnen vallen op een solide Toko met kundig personeel en lekkere koffie en waar de klant nog koning is.
Gezien het feit dat er inmiddels een 2e vestiging moet worden geopend bewijst wel dat ik dit verhaal niet uit mijn SP2610 zit te zuigen
Hartelijke groet,
Walter
Ik rij nu op een XT660Z Tenere en mijn Zumo 550 (Gizmo) gaat met mij mee
Walter
Ik rij nu op een XT660Z Tenere en mijn Zumo 550 (Gizmo) gaat met mij mee
Na op Internet een en ander over GPS te hebben gezocht kwam ook Notter bij mij naar voren.
Vervolgens een mail gestuurd naar Notter waarbij ik heb aangegeven hoe ik mijn GPS wilde gebruiken.
Binnen een dag antwoord gekregen met een advies en daarop volgend naar Notter gegaan.
Met een prima uitleg en advies met een GPSMAP60C rijker vertrokken. Naderhand nog een vraag uitgezet die vakkundig via dit forum werd behandeld.
Om een lang verhaal kort te maken: een prima service, prima voorlichting van mensen die hun vak verstaan.
Ik geef dan ook een 10. Ga a.u.b. door met deze dienstverlening.
Gerrit
N.B. : kan de poll niet invullen!
Vervolgens een mail gestuurd naar Notter waarbij ik heb aangegeven hoe ik mijn GPS wilde gebruiken.
Binnen een dag antwoord gekregen met een advies en daarop volgend naar Notter gegaan.
Met een prima uitleg en advies met een GPSMAP60C rijker vertrokken. Naderhand nog een vraag uitgezet die vakkundig via dit forum werd behandeld.
Om een lang verhaal kort te maken: een prima service, prima voorlichting van mensen die hun vak verstaan.
Ik geef dan ook een 10. Ga a.u.b. door met deze dienstverlening.
Gerrit
N.B. : kan de poll niet invullen!
- Hans Vaessen
- Onafhankelijk GPS-specialist
- Berichten: 24525
- Lid geworden op: 9 mar 2004 21:38
- Locatie: Rectum (vlakbij Notter)
- Contacteer: