Welk rapportcijfer verdient Notter??
Re: Welk rapportcijfer verdient Notter??
Waarom bel je niet???
Een Email weet je nooit door welke zeef het gaat, als je belt kan je gericht vragen en zeggen wat je wil.
Een Email weet je nooit door welke zeef het gaat, als je belt kan je gericht vragen en zeggen wat je wil.
Als je Gps niet doet wat jij wil, verander dan niet meerdere dingen tegelijk.
Niet je Gps formatteren!!! Zorg dat je altijd een backup van je Gps hebt
GPS75 (1993), 12XL, Nuvi 3760, Oregon 600, Sam. Galaxy S4 S5, Samsung Tab P7500 3G
Niet je Gps formatteren!!! Zorg dat je altijd een backup van je Gps hebt
GPS75 (1993), 12XL, Nuvi 3760, Oregon 600, Sam. Galaxy S4 S5, Samsung Tab P7500 3G
- Anne
- WayPoint relatie
- Berichten: 2652
- Lid geworden op: 1 sep 2005 11:04
- Locatie: Oldenzaal
- Contacteer:
Re: Welk rapportcijfer verdient Notter??
Ja, de web winkel staat in schril contrast met de winkels die ze overal hebben....
late of geen reactie...
ik heb een paar rammount onderdeeltjes besteld, volgens de wed winkel op voorraad.
nadat ik ze besteld heb hoor je niets, dus ik denk ze doen het in een doosje en ik heb het thuis.
maar nee, toen heb ik maar een e-mail aan gewaagd.
het antwoord was
"
de ram onderdelen worden over enkele weken binnen verwacht.
Met vriendelijke groet,
Waypoint
"
Ik heb al een goed cijfer gegeven aan waypoint maar dit zorgt wel voor een lagere waardering!
late of geen reactie...
ik heb een paar rammount onderdeeltjes besteld, volgens de wed winkel op voorraad.
nadat ik ze besteld heb hoor je niets, dus ik denk ze doen het in een doosje en ik heb het thuis.
maar nee, toen heb ik maar een e-mail aan gewaagd.
het antwoord was
"
de ram onderdelen worden over enkele weken binnen verwacht.
Met vriendelijke groet,
Waypoint
"
Ik heb al een goed cijfer gegeven aan waypoint maar dit zorgt wel voor een lagere waardering!
Re: Welk rapportcijfer verdient Notter??
splashy schreef:Waarom bel je niet???
ik had gebeld! Juist om vooraf zeker te weten dat de bestelling naar mijn verwachting zou zijn.
Daarenboven: een webwinkel HOORT gewoon te reageren op omissies in bestellingen die per email zijn gemeld!
Als ze dat niet willen of kunnen waarmaken zou ik zeggen: OPHEFFEN!
Hou de goeie kant boven!
Strat
BMW K1300GT full option en BMW Navigator IV met BMW communicatie
Strat
BMW K1300GT full option en BMW Navigator IV met BMW communicatie
- LaRoseNoir
- WayPoint relatie
- Berichten: 1869
- Lid geworden op: 10 okt 2010 23:00
Re: Welk rapportcijfer verdient Notter??
en het heet nog wel snelbalie
Oregon 550 - Renault Carminat 2000 - Archos 5 - Nokia N900 - Nuvi 1690
OnRoute wandelkaart - CN Eur 2012.20 - OSM - papieren kaarten en natuurlijk... het ouderwetse Stratenboek !!
OnRoute wandelkaart - CN Eur 2012.20 - OSM - papieren kaarten en natuurlijk... het ouderwetse Stratenboek !!
- Hans Vaessen
- Onafhankelijk GPS-specialist
- Berichten: 24525
- Lid geworden op: 9 mar 2004 21:38
- Locatie: Rectum (vlakbij Notter)
- Contacteer:
Re: Welk rapportcijfer verdient Notter??
Op zich heb je daarin natuurlijk volkomen gelijk.Strat schreef:
Daarenboven: een webwinkel HOORT gewoon te reageren op omissies in bestellingen die per email zijn gemeld!
Als ze dat niet willen of kunnen waarmaken zou ik zeggen: OPHEFFEN!
Maar sta me toe:
Kern van een webwinkel is snelle levering. Voor 16.00 besteld, morgen in huis. De is hèt bestaansrecht en daar is zo'n organisatie dan op gebouwd.
De kern van WayPoint is anders: we zijn primair een fysieke winkel, en onze organisatie is primair ingericht op advies en aftersales. Dat is overigens geen excuus voor niet c.q. laat reageren op een dergelijke mail.
Onze snelbalie is ingericht voor wie dan tòch graag online bij ons wil bestellen en in het gros van de gevallen gaat dat prima.
Ik weet niet om welk onderdeel dit ging, maar als het RAM assortiment is zeer omvangrijk. Als één van de weinigen in Europa bieden wij vrijwel het volledige assortiment. Maar dat wil niet zeggen dat we dan ook alles op voorraad hebben, sommige zaken moeten specifiek besteld worden; qua levertijd moet er dan vaak navraag gedaan worden en zijn ook wij afhankelijk van reacties van anderen. Daar kan al snel een paar dagen overheen gaan.
Neemt niet weg dat het ook dan wel zo netjes en professioneel is om dat dan ook even actief naar de klant te communiceren. Zeker ook omdat zo'n bestelling vaak ook haast heeft "want volgende week gaan we naar de Harz". En dan is het wel handig om te weten of je een alternatief moet regelen. En dan hoor je dus even een seintje te krijgen.
Onze excuses dat dat hier niet gebeurd is. Maar om op grond hiervan onze online opties op te heffen gaat me wat ver..
Groeten uit Rectum,
Hans
Vier uur MrGPS videocursus Garmin Basecamp
Hans
Vier uur MrGPS videocursus Garmin Basecamp
- LaRoseNoir
- WayPoint relatie
- Berichten: 1869
- Lid geworden op: 10 okt 2010 23:00
Re: Welk rapportcijfer verdient Notter??
Hai Hans
veel webwinkels hebben het attribuut 'op voorraad' cq 'levertijd 10 dagen' oid ... misschien een idee een dergelijk veld toe te voegen ... dan is iemand van te voren al op de hoogte van de duur van de levering.
scheelt ergernis...
veel webwinkels hebben het attribuut 'op voorraad' cq 'levertijd 10 dagen' oid ... misschien een idee een dergelijk veld toe te voegen ... dan is iemand van te voren al op de hoogte van de duur van de levering.
scheelt ergernis...
Oregon 550 - Renault Carminat 2000 - Archos 5 - Nokia N900 - Nuvi 1690
OnRoute wandelkaart - CN Eur 2012.20 - OSM - papieren kaarten en natuurlijk... het ouderwetse Stratenboek !!
OnRoute wandelkaart - CN Eur 2012.20 - OSM - papieren kaarten en natuurlijk... het ouderwetse Stratenboek !!
Re: Welk rapportcijfer verdient Notter??
Hans:
Ik begrijp dat jullie vaak onterecht gezeur hebben van klanten. Maar met jouw reactie probeer je deze vervelende zaak mijns inziens recht te praten terwijl jullie handelswijze nu toch echt wel krom is.
Natuurlijk is de kern van een webwinkel of snelbalie (what's in a name?) een snelle levering. Juist DAAROM heb ik ook het volgende gedaan. Met een bedroevend resultaat.
De kern van de klacht is dat ik VOORAF telefonisch (met vestiging Notter) heb geïnformeerd naar 2 zaken:
1. Ik heb een BMW Navigator IV, ik wil die ook in de auto gebruiken als extra navi. kan dat? Antwoord ja, u moet dan een normale Zumo houder hebben, die kunt u hier halen of bestellen via de webwinkel. 2e vraag van mij: Zit daar een voedingskabel bij? Welke kabel bedoelt u? Ik weer: een 12Volt kabel voor in de sigarettenaansteker. Antwoord: Ja die zit daar bij.
2. Ik wil een Brodit voor specifieke montage voor mijn type auto. Geen probleem meneer, die kunt u tegelijk meebestellen en dan is de Brodit binnen enkele dagen geleverd als u dat voucher inlevert.
Ik heb toen dus besteld, en uiteraard ook onmiddellijk betaald.
Toen werd de bestelling geleverd:
Geen 12 V voedingskabel en de vouchers worden nageleverd. Dat is geen specifieke houder of zoiets Hans, gewoon een stukje papier of zo waarbij ik bij Brodit recht heb op een voertuigspecifieke steun. Te gek voor woorden dat dit gebeurt, zeker na een telefoongesprek dat aan de bestelling is vooraf gegaan. Op dit moment, 12 dagen na de bestelling, nog steeds geen enkel spoor van een voucher voor de Brodit houder??????
Vervolgens stuur ik een email, moet enkele dagen wachten totdat ik een flutantwoord krijg: u kunt bij ons een kabel bestellen (en betalen, hoezo ja er zit een voedingskabel bij???)) en omdat de vouchers nog steeds niet binnen zijn kunnen we die dan t.z.t. meesturen dan hoeft u geen verzendkosten te betalen. HIEP HIEP HOERA, ik hoef geen twee keer verzendkosten te betalen. Als ik hierop reageer krijg na diverse dagen, inmiddels ben ik er nu 12 dagen mee bezig nogmaals ongeveer hetzelfde antwoord.
Ik baal hiervan als een grote stekker, mijn vakantie staat voor de deur en door dit gepruts kan ik hoogstwaarschijnlijk mijn route dus niet gebruiken.
Het leek mij op zijn plaats het antwoord van Hans Vaessen enigszins te nuanceren. Mijns inziens is er wel degelijk slecht werk en daarna slechte after sales service verleend.
Ik begrijp dat jullie vaak onterecht gezeur hebben van klanten. Maar met jouw reactie probeer je deze vervelende zaak mijns inziens recht te praten terwijl jullie handelswijze nu toch echt wel krom is.
Natuurlijk is de kern van een webwinkel of snelbalie (what's in a name?) een snelle levering. Juist DAAROM heb ik ook het volgende gedaan. Met een bedroevend resultaat.
De kern van de klacht is dat ik VOORAF telefonisch (met vestiging Notter) heb geïnformeerd naar 2 zaken:
1. Ik heb een BMW Navigator IV, ik wil die ook in de auto gebruiken als extra navi. kan dat? Antwoord ja, u moet dan een normale Zumo houder hebben, die kunt u hier halen of bestellen via de webwinkel. 2e vraag van mij: Zit daar een voedingskabel bij? Welke kabel bedoelt u? Ik weer: een 12Volt kabel voor in de sigarettenaansteker. Antwoord: Ja die zit daar bij.
2. Ik wil een Brodit voor specifieke montage voor mijn type auto. Geen probleem meneer, die kunt u tegelijk meebestellen en dan is de Brodit binnen enkele dagen geleverd als u dat voucher inlevert.
Ik heb toen dus besteld, en uiteraard ook onmiddellijk betaald.
Toen werd de bestelling geleverd:
Geen 12 V voedingskabel en de vouchers worden nageleverd. Dat is geen specifieke houder of zoiets Hans, gewoon een stukje papier of zo waarbij ik bij Brodit recht heb op een voertuigspecifieke steun. Te gek voor woorden dat dit gebeurt, zeker na een telefoongesprek dat aan de bestelling is vooraf gegaan. Op dit moment, 12 dagen na de bestelling, nog steeds geen enkel spoor van een voucher voor de Brodit houder??????
Vervolgens stuur ik een email, moet enkele dagen wachten totdat ik een flutantwoord krijg: u kunt bij ons een kabel bestellen (en betalen, hoezo ja er zit een voedingskabel bij???)) en omdat de vouchers nog steeds niet binnen zijn kunnen we die dan t.z.t. meesturen dan hoeft u geen verzendkosten te betalen. HIEP HIEP HOERA, ik hoef geen twee keer verzendkosten te betalen. Als ik hierop reageer krijg na diverse dagen, inmiddels ben ik er nu 12 dagen mee bezig nogmaals ongeveer hetzelfde antwoord.
Ik baal hiervan als een grote stekker, mijn vakantie staat voor de deur en door dit gepruts kan ik hoogstwaarschijnlijk mijn route dus niet gebruiken.
Het leek mij op zijn plaats het antwoord van Hans Vaessen enigszins te nuanceren. Mijns inziens is er wel degelijk slecht werk en daarna slechte after sales service verleend.
Hou de goeie kant boven!
Strat
BMW K1300GT full option en BMW Navigator IV met BMW communicatie
Strat
BMW K1300GT full option en BMW Navigator IV met BMW communicatie
- LaRoseNoir
- WayPoint relatie
- Berichten: 1869
- Lid geworden op: 10 okt 2010 23:00
Re: Welk rapportcijfer verdient Notter??N
naar mijn idee heeft Hans wel uitgebreid excuses aangeboden.
Maar hoe lang moet je nu nog wachten dan ?
moet toch snel opgelost kunnen worden ?
Maar hoe lang moet je nu nog wachten dan ?
moet toch snel opgelost kunnen worden ?
Oregon 550 - Renault Carminat 2000 - Archos 5 - Nokia N900 - Nuvi 1690
OnRoute wandelkaart - CN Eur 2012.20 - OSM - papieren kaarten en natuurlijk... het ouderwetse Stratenboek !!
OnRoute wandelkaart - CN Eur 2012.20 - OSM - papieren kaarten en natuurlijk... het ouderwetse Stratenboek !!
Re: Welk rapportcijfer verdient Notter??
Ik heb meerdere malen iets via de webshop besteld. Dat doe ik meestal omdat ik toch wel weet wat ik wil, en geen advies wil (of dat nu goed of niet goed is maakt niet uit).
Bij spullen die vaak op de grote voorraad liggen, zoals GPS receivers en specifieke software waar veel vraag naar is, ging het erg snel. Inderdaad voor 1600 besteld is de volgende dag in huis.
Bij wat specifiekere apparatuur zoals de gtu-10 die dus niet op voorraad lag duurde het inderdaad langer. Maar er werd wel geantwoord binnen 2 dagen. Toen bleek dat de gps niet op voorraad was, en dat het daarom dus wat langer zou duren. Dit vond ik wel jammer en had ik niet verwacht. Het was ook niet terug te vinden dat het langer zou duren dan 2 dagen.
Misschien is dit dus wel een punt van verbetering. De klant beter te informeren over levertijd.
Bij spullen die vaak op de grote voorraad liggen, zoals GPS receivers en specifieke software waar veel vraag naar is, ging het erg snel. Inderdaad voor 1600 besteld is de volgende dag in huis.
Bij wat specifiekere apparatuur zoals de gtu-10 die dus niet op voorraad lag duurde het inderdaad langer. Maar er werd wel geantwoord binnen 2 dagen. Toen bleek dat de gps niet op voorraad was, en dat het daarom dus wat langer zou duren. Dit vond ik wel jammer en had ik niet verwacht. Het was ook niet terug te vinden dat het langer zou duren dan 2 dagen.
Misschien is dit dus wel een punt van verbetering. De klant beter te informeren over levertijd.
In bezit:
-Nuvi 255
-Oregon 300
-Foretrex 201
-Suunto X10
-Fenix
-GTU-10
-Nuvi 255
-Oregon 300
-Foretrex 201
-Suunto X10
-Fenix
-GTU-10
- Hans Vaessen
- Onafhankelijk GPS-specialist
- Berichten: 24525
- Lid geworden op: 9 mar 2004 21:38
- Locatie: Rectum (vlakbij Notter)
- Contacteer:
Re: Welk rapportcijfer verdient Notter??
Ik zei al:
Voor de momenten dat achteraf blijkt dat het tòch misgegaan is kan ik achteraf slechts excuses aanbieden... Maar tegelijk: waar ikzelf de nuance plaats is dat ik het wat overdreven vindt bij een incidentele fout meteen te concluderen 'OPHEFFEN', zoals hierboven gebeurde. Het blijft mensenwerk immers.
Maar enfin, ik hoop dat het alsnog tijdig in orde is gekomen en dat je op moment van schrijven van een heerlijke vakantie geniet.
.. dus dat daar ruimte voor verbetering bestaat is zonneklaar. In verreweg het gros van de gevallen gaat dat helemaal prima. Maar, vooral in piekperiodes, niet altijd. En, geloof me: als er dan druk op de ketel zit zetten we echt wel alle zeilen bij om iemand te helpen - of het nu gaat om een onderdeel of omdat iemand per ongeluk de avond voor vertrek al z'n kaarten heeft gewist...Hans Vaessen schreef:
Neemt niet weg dat het ook dan wel zo netjes en professioneel is om dat dan ook even actief naar de klant te communiceren. Zeker ook omdat zo'n bestelling vaak ook haast heeft "want volgende week gaan we naar de Harz". En dan is het wel handig om te weten of je een alternatief moet regelen. En dan hoor je dus even een seintje te krijgen.
Voor de momenten dat achteraf blijkt dat het tòch misgegaan is kan ik achteraf slechts excuses aanbieden... Maar tegelijk: waar ikzelf de nuance plaats is dat ik het wat overdreven vindt bij een incidentele fout meteen te concluderen 'OPHEFFEN', zoals hierboven gebeurde. Het blijft mensenwerk immers.
Maar enfin, ik hoop dat het alsnog tijdig in orde is gekomen en dat je op moment van schrijven van een heerlijke vakantie geniet.
Groeten uit Rectum,
Hans
Vier uur MrGPS videocursus Garmin Basecamp
Hans
Vier uur MrGPS videocursus Garmin Basecamp
- LaRoseNoir
- WayPoint relatie
- Berichten: 1869
- Lid geworden op: 10 okt 2010 23:00
Re: Welk rapportcijfer verdient Notter??
je hoeft niet op je knieen hoor HansHans Vaessen schreef:waar ikzelf de nuance plaats is dat ik het wat overdreven vindt bij een incidentele fout meteen te concluderen 'OPHEFFEN', zoals hierboven gebeurde. Het blijft mensenwerk immers.
dat was inderdaad erg kort door de bocht...
en gelukkig zijn jullie als bedrijf prima te bereiken via de telefoon of email.
dit in tegenstelling tot vele vele andere bedrijven...
Oregon 550 - Renault Carminat 2000 - Archos 5 - Nokia N900 - Nuvi 1690
OnRoute wandelkaart - CN Eur 2012.20 - OSM - papieren kaarten en natuurlijk... het ouderwetse Stratenboek !!
OnRoute wandelkaart - CN Eur 2012.20 - OSM - papieren kaarten en natuurlijk... het ouderwetse Stratenboek !!
-
- WayPoint relatie
- Berichten: 67
- Lid geworden op: 17 apr 2006 17:45
- Locatie: Brach
Re: Welk rapportcijfer verdient Notter??
Twee weken geleden mijn 2820 naar Vessem gebracht (ritje van ruim 50 km), omdat íe allerlei fratsen vertoonde. Heb gezegd dat alles (mp3) eraf mocht. Ik heb tevens de lifetime update. Vriendelijke benadering door jongeman in de winkel. Het apparaat werd even nagekeken en er werd besloten dat hij naar deTD te Notter moest. Prima. Werd meteen goed ingepakt met "bubbeltjesplastic". Kon vandaag nog mee naar Notter. Weer prima. Mijn vraag was toen, kan de 2820 na de reparaties, dan ook naar mijn adres gestuurd worden? Ja, dat kan. Kost dat verzendkosten? Nee hoor, kost niets.
Na 4 (ofzo) dagen, gps thuis. Prima. Tevens de nieuwe update erop. Rekening erbij: kwartier reparatie. kost 12,50. Toch verzendkosten: 7.50. Totaal 20 euro. Nou ja, voor 20 euro ben ik blij dat ie weer helemaal prima werkt!. Cijfer: een 9.
Na 4 (ofzo) dagen, gps thuis. Prima. Tevens de nieuwe update erop. Rekening erbij: kwartier reparatie. kost 12,50. Toch verzendkosten: 7.50. Totaal 20 euro. Nou ja, voor 20 euro ben ik blij dat ie weer helemaal prima werkt!. Cijfer: een 9.
Groeten van MM.
2820 PP Red op een zwarte Pan ST 1100, nu ook met GTM 12.
N 51'08.214 E005'53.480
2820 PP Red op een zwarte Pan ST 1100, nu ook met GTM 12.
N 51'08.214 E005'53.480
- pheufk
- WayPoint relatie
- Berichten: 2064
- Lid geworden op: 19 sep 2006 21:07
- Locatie: Nijmegen
- Contacteer:
Re: Welk rapportcijfer verdient Notter??
En wat voor fratsen waren datMisterMyst schreef:omdat íe allerlei fratsen vertoonde.
Groetjes Piet,
SP2820 firmware 4.40 - NT 2020.20
Zumo 660 CN2023.10 NT
Zumo 550 firmware 5.00 - CN 2023.10 NT
Zumo 396 LMT-S CN Europa 2024.10 NTU Sena SRL-2
SP2820 firmware 4.40 - NT 2020.20
Zumo 660 CN2023.10 NT
Zumo 550 firmware 5.00 - CN 2023.10 NT
Zumo 396 LMT-S CN Europa 2024.10 NTU Sena SRL-2
-
- WayPoint relatie
- Berichten: 67
- Lid geworden op: 17 apr 2006 17:45
- Locatie: Brach
Re: Welk rapportcijfer verdient Notter??
Hoi Piet, Ik WIST dat die vraag ging komen...
Na het aanzetten bleef hij af en toe bezig met opstarten, telkens opnieuw, soms wel 5 minuten. Regelmatig moest ik de instellingen opnieuw instellen. Dacht 'ie dat 'ie weer in Amerika zat. Kon plaatsen niet vinden.
Ik wijt dit aan het regelmatig niet (geheel) lukken van de Lifetime updates.
Maar nu doet 'ie het weer. Het lag 'm puur aan de software/kaarten (denk ik)
Na het aanzetten bleef hij af en toe bezig met opstarten, telkens opnieuw, soms wel 5 minuten. Regelmatig moest ik de instellingen opnieuw instellen. Dacht 'ie dat 'ie weer in Amerika zat. Kon plaatsen niet vinden.
Ik wijt dit aan het regelmatig niet (geheel) lukken van de Lifetime updates.
Maar nu doet 'ie het weer. Het lag 'm puur aan de software/kaarten (denk ik)
Groeten van MM.
2820 PP Red op een zwarte Pan ST 1100, nu ook met GTM 12.
N 51'08.214 E005'53.480
2820 PP Red op een zwarte Pan ST 1100, nu ook met GTM 12.
N 51'08.214 E005'53.480
- Hans Vaessen
- Onafhankelijk GPS-specialist
- Berichten: 24525
- Lid geworden op: 9 mar 2004 21:38
- Locatie: Rectum (vlakbij Notter)
- Contacteer:
Re: Welk rapportcijfer verdient Notter??
Da's dan weer jammer van die verzendkosten, anders was het wellicht een 10 geweest.MisterMyst schreef: Toch verzendkosten: 7.50. Totaal 20 euro. Nou ja, voor 20 euro ben ik blij dat ie weer helemaal prima werkt!. Cijfer: een 9.
Voor de helderheid in dit verband:
- bij reparatie binnen garantie rekenen we geen verzendkosten voor het retourneren van het toestel
- ook buiten garantie rekenen we, als je het toestel in een andere vestiging aanbiedt, geen verzendkosten voor het verzenden aan onze TD
- reparaties buiten garantie rekenen we, mits toestel bij ons gekocht, kostprijs gebaseerd. In dit geval zal men er best een paar uurtjes mee bezig zijn geweest maar gelukkig tussentijds andere dingen kunnen doen .
Maarrr.. voor de helderheid: misschien dat bovenstaande verhelderend werkt, mochten we toch ècht verkeerd geïnformeerd hebben qua verzendkosten trek dan graag via mail/telefoon of winkel aan de bel dan krijg je die uiteraard terug!
Maar vooral weer, hopelijk, jaren plezier met je 2820 gewenst!
Groeten uit Rectum,
Hans
Vier uur MrGPS videocursus Garmin Basecamp
Hans
Vier uur MrGPS videocursus Garmin Basecamp