GPSMAP 66 (WebUpdater) software version 3.10

De nieuwste outdoor-toestellen, met knop-bediening.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
keesm
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 5625
Lid geworden op: 18 nov 2004 21:03
Locatie: N 51°48' E 5°14'

GPSMAP 66 (WebUpdater) software version 3.10

Bericht door keesm »

GPSMAP 66 (WebUpdater) software version 3.10
as of July 3, 2019

Use Garmin Express to install this file.

Changes made from version 3.00 to 3.10:
-Added ability to view upcoming turns in active route
-Added support for remotely launching Connect IQ apps
-Added additional Connect IQ cryptography support (KEY_PAIR_ELLIPTIC_CURVE_SECP224R1 and KEY_PAIR_ELLIPTIC_CURVE_SECP256R1)
-Added ability to select from multiple found ANT/BLE sensors when searching for one
-Added support for the Swiss grid CH-1903+ position format
-Fixed issue with custom maps on SD cards
-Fixed issue with calorie data field when using a heart rate monitor
-Fixed issue with coordinate entry in some position formats
-Fixed issue with proximity alerts of points loaded via POI loader
-Fixed potential issue when stopping navigation when viewing the active route directions
-Fixed issue that could occur after moving a waypoint
-Improved activity data on Garmin Connect

Garmin pagina: https://www8.garmin.com/support/downloa ... p?id=14337
directe download: http://download.garmin.com/software/GPS ... r__310.gcd

(Garmin Express geeft een langere lijst van veranderingen dan de site van Garmin, echter dat is inclusief de veranderingen van versie 2.90 naar 3.00)

Roy Crijns
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 72
Lid geworden op: 25 jan 2005 19:36

Re: GPSMAP 66 (WebUpdater) software version 3.10

Bericht door Roy Crijns »

Helaas nog steeds het 4e digit bij het positie formaat hddd°mm.mmm' :cry:

Volgens een Garmin vertegenwoordiger zou dit gedaan zijn vanwege de toekomstige nauwkeurigheid van Galileo maar ik vermoed dat deze persoon te lang aan het lachgas gehangen heeft :wink:
Ronduit irritant dat je nu steeds weer bij het invoeren of wijzigen van coördinaten een extra (overbodig) digit moet invullen.

Morgen maar eens proberen of het 'hangen', het niet compleet opbouwen van de kaart na verloop van tijd, bij o.a. het Geocaching Dashboard verholpen is. Tijdens een korte test lijkt het in eerste instantie goed te gaan maar ik heb er een hard hoofd in.

Sinds de standaard meegeleverde firmware 2.30 versie ben ik er na 4 updates niet op vooruit gegaan.
Weet misschien iemand waar deze versie nog uit te halen is? (bij Perry in ieder geval niet)

Roy

Gebruikersavatar
keesm
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 5625
Lid geworden op: 18 nov 2004 21:03
Locatie: N 51°48' E 5°14'

Re: GPSMAP 66 (WebUpdater) software version 3.10

Bericht door keesm »

De 1e leveringen van de 66 hadden softwareversie 2.10 (had ik), deze is beschikbaar bij Perry en bij GPSrChive. Daarna kwamen de toestellen met 2.30 maar die versie is niet beschikbaar (production only) en ongedocumenteerd. De 'normale' update daarna is 2.50, die is wel weer beschikbaar via hiervoor genoemde kanalen.

CharlesK
Berichten: 1
Lid geworden op: 9 jul 2019 10:43

Re: GPSMAP 66 (WebUpdater) software version 3.10

Bericht door CharlesK »

De expeditiemodus pakt ook nog steeds de satellieten niet op na het ontwaken uit de slaapstand. Ik heb hem vorige week al verruild voor een nieuwe in de winkel van waypoint, maar nog steeds ervaar ik crashes en het niet opnieuw oppakken van de satellieten. Ben nu sterk aan het twijfelen of ik hem ga inruilen voor een 64 versie. Deze heeft gewoon teveel problemen. Ik heb domweg tijdens het gebruik ervan geen zin om op te letten of hij vastloop.

Het vastlopen lijkt beter te zijn geworden, maar mijn omgeruilde is ook al een aantal keer uitgegaan tijdens een tocht, waardoor ik mijn hele log kwijt ben.

Plaats reactie

Terug naar “Garmin GPSMAP 62, 78, 64, 65, 66 en 67”