Uploaden caches in 66 ST

De nieuwste outdoor-toestellen, met knop-bediening.
Plaats reactie
M@tt
Berichten: 3
Lid geworden op: 4 aug 2019 21:05

Uploaden caches in 66 ST

Bericht door M@tt »

Ik heb vandaag gecached en had een hele set mysteries met gecorrigeerde coordinaten ingevoerd, zodat ik deze ter plaatse zou kunnen uploaden......dit werkte echter niet....geen van de mysteries kreeg bij de upload het goede coordinaat....

Hoe kan dit? eerder werkte dit gewoon prima en ik heb volgens mij niets gewijzigd

M@tt
Berichten: 3
Lid geworden op: 4 aug 2019 21:05

Re: Uploaden caches in 66 ST

Bericht door M@tt »

Is er echt niemand die weet hoe het kan dat mijn GPS geen gecorrigeerde coords meer upload/weergeeft?
Het lijkt ook niet niet te werken met het zetten van een GPX bestand op de GPS

StefandD
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 411
Lid geworden op: 25 jul 2010 12:02
Locatie: Brielle

Re: Uploaden caches in 66 ST

Bericht door StefandD »

Hoe Geocaching Live werkt weet ik niet, daar kan ik geen antwoord op geven. Wel weet ik (van horen zeggen) dat als een cache al op de gpsr staat, deze niet wordt geüpdatet. Je moet er dus voor zorgen dat de cache(s) niet al op de gpsr staan voordat je ze binnenhaalt.

Vaak gebeurt dat ook met gpx-bestanden. Het is sowieso aan te raden om altijd eerst je \Garmin\GPX\-map op te schonen en tenminste een keer je toestel opnieuw op te starten voordat je er caches op zet.

Gpx-bestanden moet uiteraard de gecorrigeerde coördinaten in het bestand hebben staan. Het ligt er dus aan hoe dat bestand is gemaakt.

Met bijvoorbeeld GSAK kan je de gecorrigeerde coördinaten van geocaching.com halen en gecorrigeerd en al naar je gpsr sturen.

Ook de functie Lijsten op de website ondersteunt dat. Dus alle caches in een lijst zetten en deze lijst in één keer via Garmin Express naar je gpsr sturen.

Plaats reactie

Terug naar “Garmin GPSMAP 62, 78, 64, 65, 66 en 67”