wegwerken voedingskabeltje op R1200RT

Vragen, oplossingen en suggestie voor montage van de GPS op de motor en in de auto.
Plaats reactie
marcort
Berichten: 25
Lid geworden op: 24 feb 2007 16:33
Locatie: Puttershoek

wegwerken voedingskabeltje op R1200RT

Bericht door marcort »

Hallo,

Ik heb bij Waypoint de (hele mooie) aluminium beugel gekocht om mijn Zumo te monteren op een R1200RT. (dus bovenop de teller partij)

Echter, mijn vraag is, is er iemand die een mooie oplossing heeft om het voedingskabeltje dat van de houder van de Zumo naar de accu loopt weg te werken.
Met name dan het eerste gedeelte van de houder vandaan.

Er zijn vast meer mensen die dit "probleem" hebben.

Ben benieuwd naar de antwoorden / oplossingen.

Marcort

hansmeijers
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 15
Lid geworden op: 9 jan 2007 20:19
Locatie: Enschede

wegwerken kabel zumo

Bericht door hansmeijers »

De kabels kun je goed wegwerken door deze direct achter de eerste verlaging van de kuip door te voeren. (Circa 4 a 5 centimeter achter de gemonteerde beugel) Dit deel van de kuip heeft een nokje en houd daardoor iets afstand van het andere kuipdeel. Na bevestiging kun je zowel de voeding kabel als de audiokabel nog wat heen en weer bewegen. M.a.w. een kabelbreuk zal niet gauw optreden. Rijdt er nu zo'n twee maanden mee. Kabels blijven goed zitten.

marcort
Berichten: 25
Lid geworden op: 24 feb 2007 16:33
Locatie: Puttershoek

Bericht door marcort »

hoi Hans,

Heb jij er ook last van dat de Zumo op hobbelig wegdek een beetje last krijgt van "parkinson"?

Die oplossing van jou ga ik morgen even uitproberen.
Dank je wel.

Marcort

hansmeijers
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 15
Lid geworden op: 9 jan 2007 20:19
Locatie: Enschede

trillen op hobbelig wegdek

Bericht door hansmeijers »

Je vraag over trillen als parkinson op hobbelig wegdek kan ik wel bevestigen. Dit komt volgens mij meer door de kuip dan door de beugel. Wel ik van de beugel de voorste twee gaten gebruikt voor montage. Daardoor heeft de beugel een groter gedeelte voor grip.

Ps. Het stoort me echter niet erg. Hoort een beetje bij het type wegdek.

Plaats reactie

Terug naar “Special: auto- en motormontage”