reserveren van toestellen
- www.gps.nl
- WayPoint GPS specialist
- Berichten: 224
- Lid geworden op: 10 feb 2004 13:48
- Locatie: Notter
- Contacteer:
reserveren van toestellen
Garmin heeft dit voorjaar nieuwe logistieke software ingevoerd. Die invoering ging niet zonder slag of stoot en heeft geleid tot zeer ernstige logistieke problemen. Met als gevolg dat we in de afgelopen maanden met regelmaat voorraadproblemen hadden.
De ergste problemen zijn inmiddels (gelukkig) verleden tijd; toch zijn er nog de nodige na-weeen (vooral met de GPSmap60).
Daarom is het, als u ons een bezoek wilt brengen, altijd zinvol even tevoren te bellen. Als het toestel van uw voorkeur fysiek aanwezig is zullen we het graag voor u reserveren. We plakken dan letterlijk uw naam op het toestel, samen met de datum waarop u van plan bent langs te komen. Meld u bij uw bezoek svp dat u een toestel gereserveerd heeft.
Om te voorkomen dat, in de huidige zomerdrukte, uw reservering tussen wal en schip zou belanden reserveren we NIET als een toestel niet op VOORRAAD is.
Veelal weten we op vrijdag wat we de week erna binnenkrijgen; de belangrijkste zendingen komen meestal op woensdag of donderdag. U kunt natuurlijk altijd even bellen om naar de actuele status te informeren (0548-541803).
Mocht een toestel niet op voorraad zijn dan kunt u wel op voorhand via mail bestellen. Toestellen die onder rembours besteld zijn danwel vooruit betaald krijgen uiteraard voorrang zodra er weer voorraad is.
Met nadruk wijzen we er echter op dat we in dergelijk geval GEEN GARANTIE omtrent leveringstermijn kunnen geven. Veelal zal dat binnen 1 week zijn; het kan echter ook een stuk langer duren. Zeker met oog op vakantieplanning goed om rekening mee te houden.
Ook bij aankoop in de winkel is, indien het toestel op dat moment niet op voorraad is, nazending mogelijk. De verzendkosten zijn dan uiteraard voor onze rekening.
Overigens geldt in algemene zin dat ons streven is altijd alle toestellen en accessoires uit voorraad te kunnen leveren. En sowieso zijn alle toestellen voor demonstratie beschikbaar.
De ergste problemen zijn inmiddels (gelukkig) verleden tijd; toch zijn er nog de nodige na-weeen (vooral met de GPSmap60).
Daarom is het, als u ons een bezoek wilt brengen, altijd zinvol even tevoren te bellen. Als het toestel van uw voorkeur fysiek aanwezig is zullen we het graag voor u reserveren. We plakken dan letterlijk uw naam op het toestel, samen met de datum waarop u van plan bent langs te komen. Meld u bij uw bezoek svp dat u een toestel gereserveerd heeft.
Om te voorkomen dat, in de huidige zomerdrukte, uw reservering tussen wal en schip zou belanden reserveren we NIET als een toestel niet op VOORRAAD is.
Veelal weten we op vrijdag wat we de week erna binnenkrijgen; de belangrijkste zendingen komen meestal op woensdag of donderdag. U kunt natuurlijk altijd even bellen om naar de actuele status te informeren (0548-541803).
Mocht een toestel niet op voorraad zijn dan kunt u wel op voorhand via mail bestellen. Toestellen die onder rembours besteld zijn danwel vooruit betaald krijgen uiteraard voorrang zodra er weer voorraad is.
Met nadruk wijzen we er echter op dat we in dergelijk geval GEEN GARANTIE omtrent leveringstermijn kunnen geven. Veelal zal dat binnen 1 week zijn; het kan echter ook een stuk langer duren. Zeker met oog op vakantieplanning goed om rekening mee te houden.
Ook bij aankoop in de winkel is, indien het toestel op dat moment niet op voorraad is, nazending mogelijk. De verzendkosten zijn dan uiteraard voor onze rekening.
Overigens geldt in algemene zin dat ons streven is altijd alle toestellen en accessoires uit voorraad te kunnen leveren. En sowieso zijn alle toestellen voor demonstratie beschikbaar.
Goede dag ,
Ik heb al enkele malen een mail gestuurd naar jullie sales@gps.nl
Ik had in Moordrecht een Colorado gekocht met fietssteun en ( topo Belgie en 2 GB SD kaartje ) moest nog toegestuurd worden . Nu op 31/3 vraag ik om de Sd kaartje niet op te sturen daar ik al eenje heb aangekocht elders . Daar ik nog accesoires moest aanschaffen had ik gevraagd om de 30 euro te gebruiken voor de acc. Maar natuurlijk geen antwoord gekregen en 1 week later zaten de topo en SD kaartje in de brievenbus . Worden de mails NIET gelezen of is het een foutief émailadres . Normaal had ik dit niet via het forum gedaan , maar door gebrek aan respons via de mail . Ik kan ook niet zomaar nog eens 150 km rijden voor een SD kaartje . Graag respons AUB . Kan ik het kaartje terug sturen in originele en gesloten verpakking ?
Ik heb al enkele malen een mail gestuurd naar jullie sales@gps.nl
Ik had in Moordrecht een Colorado gekocht met fietssteun en ( topo Belgie en 2 GB SD kaartje ) moest nog toegestuurd worden . Nu op 31/3 vraag ik om de Sd kaartje niet op te sturen daar ik al eenje heb aangekocht elders . Daar ik nog accesoires moest aanschaffen had ik gevraagd om de 30 euro te gebruiken voor de acc. Maar natuurlijk geen antwoord gekregen en 1 week later zaten de topo en SD kaartje in de brievenbus . Worden de mails NIET gelezen of is het een foutief émailadres . Normaal had ik dit niet via het forum gedaan , maar door gebrek aan respons via de mail . Ik kan ook niet zomaar nog eens 150 km rijden voor een SD kaartje . Graag respons AUB . Kan ik het kaartje terug sturen in originele en gesloten verpakking ?
Groeten Fireman met de Perfect Pilot 2610 op de BMW R1200RT en Colorado 300 (Fiets en boot)
- elsinga
- WayPoint GPS specialist
- Berichten: 10102
- Lid geworden op: 8 jun 2004 15:00
- Locatie: N52 55.981 E5 51.058
- Contacteer:
Fireman, dit is niet echt een onderwerp om aan dit topic te hangen... eigenlijk hoort het helemaal niet op het forum thuis, maar in de helpdesk mail.
Ik kan me voorstellen dat de mail wat onder druk staat, vanwege de opening van het nieuwe (deel van het) pand op 17 mei en de verhuizing die dus over 2 weken moet plaatsvinden. Ik zou zeggen, bel even. Heb je gelijk een reaktie.
Ik kan me voorstellen dat de mail wat onder druk staat, vanwege de opening van het nieuwe (deel van het) pand op 17 mei en de verhuizing die dus over 2 weken moet plaatsvinden. Ik zou zeggen, bel even. Heb je gelijk een reaktie.
- Jacob_Bax
- WayPoint relatie
- Berichten: 6906
- Lid geworden op: 7 mei 2006 15:48
- Locatie: Gorinchem
- Contacteer:
helpdesk@gps.nl misschien?
Garmin GPS12, GPSmap 60CSx, eMap, GPSmap 78s, 2xStreetpilot III colormap Streetpilot 2610, Virb, Virb Ultra 30,
OSM
Het licht aan het eind van de tunnel kan ook de trein zijn.
OSM
Het licht aan het eind van de tunnel kan ook de trein zijn.
- Hans Vaessen
- Onafhankelijk GPS-specialist
- Berichten: 24525
- Lid geworden op: 9 mar 2004 21:38
- Locatie: Rectum (vlakbij Notter)
- Contacteer:
- Hans Vaessen
- Onafhankelijk GPS-specialist
- Berichten: 24525
- Lid geworden op: 9 mar 2004 21:38
- Locatie: Rectum (vlakbij Notter)
- Contacteer: