reserveren van toestellen

Nieuws en informatie rond de dienstverlening van WayPoint.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
www.gps.nl
WayPoint GPS specialist
WayPoint GPS specialist
Berichten: 224
Lid geworden op: 10 feb 2004 13:48
Locatie: Notter
Contacteer:

reserveren van toestellen

Bericht door www.gps.nl »

Garmin heeft dit voorjaar nieuwe logistieke software ingevoerd. Die invoering ging niet zonder slag of stoot en heeft geleid tot zeer ernstige logistieke problemen. Met als gevolg dat we in de afgelopen maanden met regelmaat voorraadproblemen hadden.
De ergste problemen zijn inmiddels (gelukkig) verleden tijd; toch zijn er nog de nodige na-weeen (vooral met de GPSmap60).

Daarom is het, als u ons een bezoek wilt brengen, altijd zinvol even tevoren te bellen. Als het toestel van uw voorkeur fysiek aanwezig is zullen we het graag voor u reserveren. We plakken dan letterlijk uw naam op het toestel, samen met de datum waarop u van plan bent langs te komen. Meld u bij uw bezoek svp dat u een toestel gereserveerd heeft.

Om te voorkomen dat, in de huidige zomerdrukte, uw reservering tussen wal en schip zou belanden reserveren we NIET als een toestel niet op VOORRAAD is.
Veelal weten we op vrijdag wat we de week erna binnenkrijgen; de belangrijkste zendingen komen meestal op woensdag of donderdag. U kunt natuurlijk altijd even bellen om naar de actuele status te informeren (0548-541803).

Mocht een toestel niet op voorraad zijn dan kunt u wel op voorhand via mail bestellen. Toestellen die onder rembours besteld zijn danwel vooruit betaald krijgen uiteraard voorrang zodra er weer voorraad is.
Met nadruk wijzen we er echter op dat we in dergelijk geval GEEN GARANTIE omtrent leveringstermijn kunnen geven. Veelal zal dat binnen 1 week zijn; het kan echter ook een stuk langer duren. Zeker met oog op vakantieplanning goed om rekening mee te houden.

Ook bij aankoop in de winkel is, indien het toestel op dat moment niet op voorraad is, nazending mogelijk. De verzendkosten zijn dan uiteraard voor onze rekening.

Overigens geldt in algemene zin dat ons streven is altijd alle toestellen en accessoires uit voorraad te kunnen leveren. En sowieso zijn alle toestellen voor demonstratie beschikbaar.

Gebruikersavatar
fireman
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 51
Lid geworden op: 12 aug 2004 16:28

Bericht door fireman »

Goede dag ,

Ik heb al enkele malen een mail gestuurd naar jullie sales@gps.nl
Ik had in Moordrecht een Colorado gekocht met fietssteun en ( topo Belgie en 2 GB SD kaartje ) moest nog toegestuurd worden . Nu op 31/3 vraag ik om de Sd kaartje niet op te sturen daar ik al eenje heb aangekocht elders . Daar ik nog accesoires moest aanschaffen had ik gevraagd om de 30 euro te gebruiken voor de acc. Maar natuurlijk geen antwoord gekregen en 1 week later zaten de topo en SD kaartje in de brievenbus . Worden de mails NIET gelezen of is het een foutief émailadres . Normaal had ik dit niet via het forum gedaan , maar door gebrek aan respons via de mail . Ik kan ook niet zomaar nog eens 150 km rijden voor een SD kaartje . Graag respons AUB . Kan ik het kaartje terug sturen in originele en gesloten verpakking ?
Groeten Fireman met de Perfect Pilot 2610 op de BMW R1200RT en Colorado 300 (Fiets en boot)

Gebruikersavatar
elsinga
WayPoint GPS specialist
WayPoint GPS specialist
Berichten: 10102
Lid geworden op: 8 jun 2004 15:00
Locatie: N52 55.981 E5 51.058
Contacteer:

Bericht door elsinga »

Fireman, dit is niet echt een onderwerp om aan dit topic te hangen... eigenlijk hoort het helemaal niet op het forum thuis, maar in de helpdesk mail.

Ik kan me voorstellen dat de mail wat onder druk staat, vanwege de opening van het nieuwe (deel van het) pand op 17 mei en de verhuizing die dus over 2 weken moet plaatsvinden. Ik zou zeggen, bel even. Heb je gelijk een reaktie.
Supportvragen graag in het forum, niet per PM of e-mail!

Robert Elsinga =8- ) - (ex) GPS-V, Quest 1, Zumo 660, Montana 650t
(part-time Waypoint adviseur per 1 maart 2010)

Zie ook Youtube, Twitter, Facebook

Gebruikersavatar
fireman
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 51
Lid geworden op: 12 aug 2004 16:28

Bericht door fireman »

Welk is de helpdeskmail dan ???
Groeten Fireman met de Perfect Pilot 2610 op de BMW R1200RT en Colorado 300 (Fiets en boot)

Gebruikersavatar
Jacob_Bax
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 6906
Lid geworden op: 7 mei 2006 15:48
Locatie: Gorinchem
Contacteer:

Bericht door Jacob_Bax »

helpdesk@gps.nl misschien?
Garmin GPS12, GPSmap 60CSx, eMap, GPSmap 78s, 2xStreetpilot III colormap Streetpilot 2610, Virb, Virb Ultra 30,
OSM
Het licht aan het eind van de tunnel kan ook de trein zijn.

Gebruikersavatar
fireman
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 51
Lid geworden op: 12 aug 2004 16:28

Bericht door fireman »

OK bedankt
Groeten Fireman met de Perfect Pilot 2610 op de BMW R1200RT en Colorado 300 (Fiets en boot)

Gebruikersavatar
Hans Vaessen
Onafhankelijk GPS-specialist
Onafhankelijk GPS-specialist
Berichten: 24525
Lid geworden op: 9 mar 2004 21:38
Locatie: Rectum (vlakbij Notter)
Contacteer:

Bericht door Hans Vaessen »

maar je bericht aan sales zou toch ook echt op de juiste plek moeten zijn aangekomen. Ik vermoed toch een technisch probleempje als oorzaak..
Groeten uit Rectum,
Hans

Vier uur MrGPS videocursus Garmin Basecamp

Gebruikersavatar
fireman
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 51
Lid geworden op: 12 aug 2004 16:28

Bericht door fireman »

Maar nog steeds geen antwoord gekregen , ik heb nog steeds het SD kaartje in bezit waar ik niets meer mee kan mee doen . Kan ik dit terug sturen ?
Groeten Fireman met de Perfect Pilot 2610 op de BMW R1200RT en Colorado 300 (Fiets en boot)

Gebruikersavatar
Hans Vaessen
Onafhankelijk GPS-specialist
Onafhankelijk GPS-specialist
Berichten: 24525
Lid geworden op: 9 mar 2004 21:38
Locatie: Rectum (vlakbij Notter)
Contacteer:

Bericht door Hans Vaessen »

Als je ook na hernieuwd mailen geen reactie hebt ontvangen heb je beslist danwel een verkeerd mailadres gebruikt, danwel is er met je mailprogramma/server iets loos. Wellicht als alternatief even bellen?
Groeten uit Rectum,
Hans

Vier uur MrGPS videocursus Garmin Basecamp

Gebruikersavatar
fireman
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 51
Lid geworden op: 12 aug 2004 16:28

Bericht door fireman »

Ik heb ondertussen antwoord van Ruud schut gekregen op 17/4 . Bedankt
Groeten Fireman met de Perfect Pilot 2610 op de BMW R1200RT en Colorado 300 (Fiets en boot)

Plaats reactie

Terug naar “WayPoint Nieuws en Informatie”