Merkwaardig........

Ideaal voor auto/motor/boot (276C/278) of auto/motor/vliegtuig (296C). Ook geschikt voor off-road.
Plaats reactie
Huskyneus
Berichten: 41
Lid geworden op: 11 jan 2009 19:46

Merkwaardig........

Bericht door Huskyneus »

Als ik in mijn 276c de Sportlaan 2 in Lisse opvraag, komt die niet voor in de adreslijst.
Mapsource met de CN 2008 kaarten kent het adres wel, en als ik het bijbehorende zwembad op het adres vraag in de 276c, komt er keurig een route uit.....ra ra politiepet??
Landrover Discovery 2 Td5 met een Nuvi en een Zodiac System Pro RIB met een 276c en een hele mooie bijrijdster.

"If all else fails, read the manual....."

Gebruikersavatar
BlackstromNL
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 256
Lid geworden op: 8 jun 2006 11:04
Locatie: N51 56.455 E6 04.925

Re: Merkwaardig........

Bericht door BlackstromNL »

Huskyneus schreef:Als ik in mijn 276c de Sportlaan 2 in Lisse opvraag, komt die niet voor in de adreslijst.....ra ra politiepet??
Hier geen probleem Huskyneus,
Druk de "find" button en selecteer vervolgens het icoon voor "adressen" en druk op "enter". Nu kun je de volgende gegevens invoeren: Zoekgebied: :arrow: Lisse | Nummer: :arrow: 2 | Straat: :arrow: sportlaan.

Alle parameters zoals opgegeven zijn beschikbaar in de 276,en zie hier het resultaat:
Afbeelding

Als het een nieuw adres is en of je hebt oud kaartmateriaal kan dat natuurlijk een oorzaak zijn.
Laatst gewijzigd door BlackstromNL op 23 jan 2009 22:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Groet, Robert
Afbeelding GPS276C® fw5.6, NT2012.1 MS6.16.3

BlackstromNL idm onder user RvGS due to sys prob.

Huskyneus
Berichten: 41
Lid geworden op: 11 jan 2009 19:46

Bericht door Huskyneus »

Ha Robert

Ik was heel even in de veronderstelling dat ik "alle" sportlanen in Nederland zou krijgen als ik zocht op sportlaan, maar er blijken "slechts" 25 in de getoonde lijst te staan.
Volgens wat naspeuringen op dit forum mij leren, zijn dit de geografisch dichtstbijzijnde sportlanen.
Vandaar mijn verwarring.........
Mijn zoekpatroon verfijnt zich naarmate ik het ding beter leer kennen....
Waarvoor dank overigens.
Landrover Discovery 2 Td5 met een Nuvi en een Zodiac System Pro RIB met een 276c en een hele mooie bijrijdster.

"If all else fails, read the manual....."

Plaats reactie

Terug naar “Garmin GPSMAP 276C/278/296C”