Begrijp ik mijn Oregon 550T niet of begrijpt mijn ...

Plaats reactie
Edmond
Berichten: 17
Lid geworden op: 16 nov 2009 22:20

Begrijp ik mijn Oregon 550T niet of begrijpt mijn ...

Bericht door Edmond »

hi,

Geocachen met de Oregon 550T lukt me niet lekker. Ik heb de Garmin Communicator plugin geladen en kan via de geocaching-site prima de route downloaden naar de GPS. Die kan ik dan ook selecteren en hij geeft aan waar het beginpunt is.

Daar naar toe. Dan wil hij ook nog wel melden dat ik ben aangeland op het beginpunt.

Maar dan?

In mijn beleving zou hij de eerste waypoint daarmee als bereikt moeten afvinken danwel dat ik dat doe. Maar wat en hoe?

En daarna zou hij moeten overgaan naar de tweede waypoint in de geocache. Maar wat en hoe?

Ik wil daarbij met het kompas lopend naar de volgend waypoint. Maar als ik via X terug ga uit de geocache functie naar de Kopmaps lijkt die soms helemaal niet te snappen dat we aan het cachen zijn.

En de informatie in de handleiding is wel errug summier. Kan iemand me helpen dit goed aan de praat te krijgen? ZOu mooi zijn.

dank, Edmond

mrijnvis
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 52
Lid geworden op: 9 mei 2007 23:50
Locatie: Leidschendam

Bericht door mrijnvis »

als je een cache inlaad krijg je alleen het startpunt, ik maak dan zelf een waypoint aan naar punt 2 etc of waypoint elke keer aanpassen zodat je naar het volgende punt gaat. vaak staan alleen de parkeerplaatsen op de site en moet je zelf de cache locatie aanmaken, dit zeker met een multi.

je hebt een toestel wat paperless kan cachen, dara haal je je vervolgpunten uit (handmatig invoeren)
Zumo 660, TMC12, Ncom, Iphone alles op de Pan 1100 of in de auto. Geocachen met de oregon 550T

Gebruikersavatar
Ber2
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 294
Lid geworden op: 27 sep 2009 20:25

Bericht door Ber2 »

Dat krijg je als mensen in verschillende categorien de zelfde vragen plaatsen ;-)

http://forum.gps.nl/viewtopic.php?t=27479

Plaats reactie

Terug naar “Geocaching”