Het volgende probleem doet zich voor, het zoeken op "STEDEN" werkt niet naar behoren.
Als ik een plaatsnaam ingeef bijvoorbeeld Almelo kan de Colorado 300 deze niet vinden.
Het lijkt er op geen enkele plaats in Nederland.
Zoek ik het via "ADRESSEN" eerst het land nederland dan de plaats en tot slot de straatnaam gaat het goed.
Is hier een update voor de software nodig?
Anton
de Colorado 300 laten zoeken op steden
Re: de Colorado 300 laten zoeken op steden
Hallo HaWee,
Zowel de kaart City Navigator Europa NT 2008 als de Onroute fietskaart NL 1.63
Anton
Zowel de kaart City Navigator Europa NT 2008 als de Onroute fietskaart NL 1.63
Anton
Re: de Colorado 300 laten zoeken op steden
Ja, dat geeft problemen. Zet de Onroute fietskaart op het interne geheugen van de GPS en de Citynavigator op een SD-kaartje, dan zou het wel moeten werken.
Frank
Colorado 300, eTrex 30, GPSmap 62, Oregon 700, een Santos Travelmaster 26 chromo fiets en iPhone, iPad & Macs
Colorado 300, eTrex 30, GPSmap 62, Oregon 700, een Santos Travelmaster 26 chromo fiets en iPhone, iPad & Macs
- HaWee
- Onafhankelijk GPS-specialist
- Berichten: 22861
- Lid geworden op: 28 jul 2008 16:24
- Locatie: Eindhoven
Re: de Colorado 300 laten zoeken op steden
puntje van orde:
wat heeft dit te maken met aankondigen van nieuwe toestellen?
deze vraag hoort in de Helpdesk thuis, apparaten, Colorado
Heb je maar één van de twee kaarten aan staan?
verder kan het zijn dat een firmware update het verhelpt maar niet zeker, welke firmware heb je nu (setup - system - info oid) kijk in de Helpdesk colorado welke firmware update er is en of dit verholpen is.
harde reset kan ook helpen, dan wel eerst waypoints etc backuppen (evt profilen ook)
backuppen kan met http://www.javawa.nl/jdm.html
en rekel heeft ervaring dus die zal het wel weten
wat heeft dit te maken met aankondigen van nieuwe toestellen?
deze vraag hoort in de Helpdesk thuis, apparaten, Colorado
Heb je maar één van de twee kaarten aan staan?
verder kan het zijn dat een firmware update het verhelpt maar niet zeker, welke firmware heb je nu (setup - system - info oid) kijk in de Helpdesk colorado welke firmware update er is en of dit verholpen is.
harde reset kan ook helpen, dan wel eerst waypoints etc backuppen (evt profilen ook)
backuppen kan met http://www.javawa.nl/jdm.html
en rekel heeft ervaring dus die zal het wel weten
"Always Look on the Bright Side of Life"