nooit meer verkeerd rijden.....

Nieuw op dit forum? Laat weten wie je bent en wat je met je GPS doet! En lees wat anderen ermee doen!
Plaats reactie
Kayla
WayPoint relatie
WayPoint relatie

nooit meer verkeerd rijden.....

Bericht door Kayla »

Hallo allemaal,

Ik heb vandaag ook een Streetpilot 2610 voor auto/motor gekocht bij Waypoint Notter. En daar ben ik volgens mij nog wel even zoet mee voordat ik alles onder de knie heb. Maar gelukkig hebben we dit forum :wink:

Ik ga hem natuurlijk het meest gebruik voor de motor, want ik ben gek op toerritten en dan het liefst natuurlijk niet de snelwegen ertussen. En aangezien ik volgend jaar naar de Dolomieten wil, kan ik deze hele zomer nog flink oefenen om het navigatiesysteem compleet onder de knie te krijgen.

De hele software staat op de PC, GPS ingesteld. Nu alleen nog de bekabeling op de motor. Moet nog even bekijken hoe ik de kabel van de accu het beste naar voren krijg zonder dat ie in de weg zit. Tank eraf halen? Iemand tips? Ik heb een Yamaha Fazer 600.

Groetjes
Kayla

Eifeltourer
WayPoint relatie
WayPoint relatie

Re: nooit meer verkeerd rijden.....

Bericht door Eifeltourer »

Kayla schreef:Hallo allemaal,

Ik heb vandaag ook een Streetpilot 2610 voor auto/motor gekocht bij Waypoint Notter. En daar ben ik volgens mij nog wel even zoet mee voordat ik alles onder de knie heb. Maar gelukkig hebben we dit forum :wink:

Ik ga hem natuurlijk het meest gebruik voor de motor, want ik ben gek op toerritten en dan het liefst natuurlijk niet de snelwegen ertussen. En aangezien ik volgend jaar naar de Dolomieten wil, kan ik deze hele zomer nog flink oefenen om het navigatiesysteem compleet onder de knie te krijgen.

De hele software staat op de PC, GPS ingesteld. Nu alleen nog de bekabeling op de motor. Moet nog even bekijken hoe ik de kabel van de accu het beste naar voren krijg zonder dat ie in de weg zit. Tank eraf halen? Iemand tips? Ik heb een Yamaha Fazer 600.

Groetjes
Kayla
succes met alles, ik ben al een paar keer in de dolomieten geweest, zowel met kaart, TomTom3 als met de Garmin 2610. los van alle hulpmiddelen is het een fantastisch gebied!

fazer.... er heeft iemand hier op het forum iets van een bandit volgens mij zit daar weinig verschil in
Mijn verzameling MRA routes

Plaats reactie

Terug naar “Forum-leden stellen zich voor”