hoop missers met de kaartsoftware

Als de toepassing specifiek in de auto is en gebruiksgemak belangrijker is als allerlei extra opties.
Plaats reactie
winius
Berichten: 6
Lid geworden op: 10 jun 2005 16:16

hoop missers met de kaartsoftware

Bericht door winius »

Sind enige weken ben ik in bezit van een c320, gebruiksgemak is prima maar wel een hoop missers in de huidige wegsituaties.
Woon in de randstad en daar is in afgelopen jaren in de wegen wel wat veranderd maar helaas niet meegenomen in de software.
Woon nu bijna 6 jaar op huidige adres (destijds nieuwbouw) maar volgens de c320 zit ik in niemandsland.
Zo kan ik nog wel even doorgaan wat voor missers ik in de afgelopen weken had.
Verder is het een goed apparaat maar helaas niet voorzien van recent kaartmatriaal.

CARO
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 235
Lid geworden op: 23 feb 2005 10:10

Bericht door CARO »

Welk kaartmateriaal gebruik je dan ???? :shock:
Wie maar 'n èèn is en meer wil worden moet zien dat hij de nullen achter zich krijgt.

winius
Berichten: 6
Lid geworden op: 10 jun 2005 16:16

Bericht door winius »

De standaard versie 7, had al gekeken maar er is nog geen update beschikbaar. Volgens mij worden de c320 alleen met versie 7 geleverd.

CARO
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 235
Lid geworden op: 23 feb 2005 10:10

Bericht door CARO »

Klopt CS 7 is de laatste versie. Vreemd dat je zoveel miskleunen ontdekt hebt. Ik vond net dat dit materiaal vrij uptodate was. Nieuwe stukken weg van het laatste jaar hier in de omgeving zijn toch echt in deze CS 7 verwerkt. Tenminste dat is mijn ervaring tot dit moment. Er zijn wel minpunten die ook al uitvoerig op het forum zijn opgevoerd. Zoals de functie "omrijden". Die is waardeloos. En de reflectie is bij zonlicht zo hinderlijk dat je nauwelijks een scherm ziet,laat staan iets kunt aflezen!! :twisted: :roll:
Wie maar 'n èèn is en meer wil worden moet zien dat hij de nullen achter zich krijgt.

William
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 397
Lid geworden op: 10 mar 2004 13:11
Locatie: Laarbeek (NL)

Re: hoop missers met de kaartsoftware

Bericht door William »

winius schreef:Sind enige weken ben ik in bezit van een c320, gebruiksgemak is prima maar wel een hoop missers in de huidige wegsituaties.
Woon in de randstad en daar is in afgelopen jaren in de wegen wel wat veranderd maar helaas niet meegenomen in de software.
Woon nu bijna 6 jaar op huidige adres (destijds nieuwbouw) maar volgens de c320 zit ik in niemandsland.
Zo kan ik nog wel even doorgaan wat voor missers ik in de afgelopen weken had.
Verder is het een goed apparaat maar helaas niet voorzien van recent kaartmatriaal.
Kun je enkele concrete voorbeelden geven, kan het forum meekijken.
Het is niet voor het eerst, dat er een eenvoudige verklaring gevonden kan worden voor wat jij missers noemt.

Gebruikersavatar
N!co
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 91
Lid geworden op: 26 apr 2004 20:40
Contacteer:

Bericht door N!co »

Hier in de buurt staan er zeker wegen op die nog geen 3 jaar oud zijn.
GPSMAP60C & Zumo 396

winius
Berichten: 6
Lid geworden op: 10 jun 2005 16:16

Bericht door winius »

Er staat ook wel wat recente matriaal op maar waarom het ene wel en het andere niet. Kan begrijpen wat nog geen jaar aanwezig dat het er niet op staat, maar je mag wel verwachten wat ouder als 2 jaar is dat het bijgewerkt is.
Anderzijds weet ik dat teleatlas (pioneer navigatie) zelfs al toekomstige situaties al opgenomen is in hun software.
maar goed, ik weet het dat het een hulpmiddel en over het algemeen klopt het wel maar ik heb een beetje de pech dat ik in een gebied woon waar het de laatste jaren flink aan de weg is getimmerd.

CARO
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 235
Lid geworden op: 23 feb 2005 10:10

Bericht door CARO »

Heb jij ervaring met andere navigatie-systemen?? Ik ken dus alleen Garmin en vraag me wel eens af of er ook systemen bestaan die b.v. bij een wegversperrimg of omleiding echt een alternatieve route berekenen en doorgeven. Mijn SP lll deed dat niet en onze C 320 laat het dan ook afweten.
Wie maar 'n èèn is en meer wil worden moet zien dat hij de nullen achter zich krijgt.

Plaats reactie

Terug naar “Garmin Drive en Nuvi serie”