Als je met de rechtermuisknop op een mapje klikt kun je kiezen tussen:
- Wis
- Wis en verwijder unieke content
Wat is nu het verschil tussen deze twee?
Verschil tussen Wis en Wis en verwijder unieke content?
- GPS Expert
- Locatie: Amsterdam, Apeldoorn, Havelte, Hilversum, Hoensbroek, Leusden, Privé les of GPS Helpdesk
- Contacteer:
Re: Verschil tussen Wis en Wis en verwijder unieke content?
Wis - uit een lijst of lijstmap, maar niet uit Mijn Verzameling
En indien dit uit de laatste lijst was, word het zichtbaar bij Niet-vermelde gegevens.
Wis en verwijder unieke content - verwijderen uit alle lijsten en Mijn Verzameling. M.a.w. uit de database van BaseCamp.
Beide is ongedaan te maken door Ctrl-Z of de ongedaan maak knop (kun je het eens proberen
)
En indien dit uit de laatste lijst was, word het zichtbaar bij Niet-vermelde gegevens.
Wis en verwijder unieke content - verwijderen uit alle lijsten en Mijn Verzameling. M.a.w. uit de database van BaseCamp.
Beide is ongedaan te maken door Ctrl-Z of de ongedaan maak knop (kun je het eens proberen

Laatst gewijzigd door GPS Expert op 26 aug 2013 21:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Marco
Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav, Peaklife/Rage.
Zie ook mijn Kennisforum en YouTube kanaal.
Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav, Peaklife/Rage.
Misschien hele stomme vraag, maar wat bedoel je hier precies mee? Wat bedoel je met de laatste lijst?GPS Expert schreef:Wis - uit een lijst of lijstmap, maar niet uit Mijn Gegevens
Ik heb nl geen map Mijn Gegevens. Bedoel je daarmee de map Mijn Verzameling?
- GPS Expert
- Locatie: Amsterdam, Apeldoorn, Havelte, Hilversum, Hoensbroek, Leusden, Privé les of GPS Helpdesk
- Contacteer:
Sorry, Mijn Verzameling (van gegevens..)
Marco
- jan.veerhoek
En met "Laatste Lijst" wordt bedoeld, de laatste lijst waarin de te wissen informatie voorkomt.