Dakota 20 tracklijnkleur blijft ongewijzigd na aanpassing.

De Outdoor-modellen met touchscreen: Oregon 300/400/500 serie, Dakota 10/20 en Colorado. De Oregon 600 serie vindt je bij de Montana.
Plaats reactie
veldfiets
Berichten: 125
Lid geworden op: 13 mei 2013 11:15

Dakota 20 tracklijnkleur blijft ongewijzigd na aanpassing.

Bericht door veldfiets »

Geachte GPS kenners,

Vraag ik heb een paarse tracklijn op de Dakota. Als ik deze wil veranderen, althans denk te veranderen, met knop "Color"bij "Stel in" (hier kies ik "Tracks"), dan verandert de paarse lijn helemaal niet van kleur, ra, ra, wat doe ik verkeerd?
Laatst gewijzigd door veldfiets op 6 okt 2013 22:32, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
GPS Expert
Berichten: 3299
Lid geworden op: 24 jan 2013 22:41
Locatie: Amsterdam, Apeldoorn, Havelte, Hilversum, Hoensbroek, Leusden, Privé les of GPS Helpdesk
Contacteer:

Re: Dakota 20 tracklijnkleur blijft ongewijzigd na aanpassin

Bericht door GPS Expert »

je start de navigatie, dat dien je dan niet te doen, maar bij die kleur ook tonen op kaart aan te zetten.
Marco

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav, Peaklife/Rage.

Zie ook mijn Kennisforum en YouTube kanaal.

veldfiets
Berichten: 125
Lid geworden op: 13 mei 2013 11:15

Re: Dakota 20 tracklijnkleur blijft ongewijzigd na aanpassin

Bericht door veldfiets »

Graag even goed uitspellen, heb het niet gesnapt. Dank.
P.s. Is het niet zo dat deze kleurveranderingsoptie alleen toe te passen is als je een tracklog maakt?
.gpx tracks geïmporteerd doen misschien niet meer mee in dit geheel.

veldfiets
Berichten: 125
Lid geworden op: 13 mei 2013 11:15

Re: Dakota 20 tracklijnkleur blijft ongewijzigd na aanpassin

Bericht door veldfiets »

Heb het antwoord gevonden: inderdaad: de optie trackkleur wijzigen op de Dakota geldt alleen voor te maken tracks, want ga je naar Basecamp met je track: rechtsbovenin kun je de kleur van ervan kiezen en zie daar op de Dakota ingeladen: de gewenste trackkleur is ook daar verschenen, hiep hoi.

Plaats reactie

Terug naar “Garmin Colorado, Oregon 3/4/5x0 en Dakota”