oregon 450 doet raar

De Outdoor-modellen met touchscreen: Oregon 300/400/500 serie, Dakota 10/20 en Colorado. De Oregon 600 serie vindt je bij de Montana.
oregonon
Berichten: 212
Lid geworden op: 23 feb 2012 19:31
Locatie: delft

Re: oregon 450 doet raar

Bericht door oregonon »

Oké, ik ga vandaag verder niks meer wissen.
:?

oregonon
Berichten: 212
Lid geworden op: 23 feb 2012 19:31
Locatie: delft

Re: oregon 450 doet raar

Bericht door oregonon »

Vandaag heb ik een corrupt bestand van de oregon afgehaald. Waarschijnlijk gaf JDM daarom geen bestanden weer. Dat doet hij nu wel.
Verder heb ik alle oude zip bestanden die ik op mijn SD-kaartje had staan kunnen redden en heb er wat kaarten op kunnen zetten nadat ik het kaartje opnieuw geformatteerd had.

Wel raar, ik zette van de freizeitkarte de NL en de BE en de DU en de UK versie (4stuks) op de kaart via een sd-kaartlezer.
Daarna in het apparaat en na het opstarten gaf de oregon geen kaarten aan. Dus ik het losse kaartje weer in de kaartlezer en bleek het kaartje weer gecrasht. Toen één voor één de kaarten erop en de oregon laten herkennen. Dat ging wel goed.

Later wilde ik nog de wanderkarte erbij zetten. Die is bijna 4Gb. Eerst direct via mijn computer en liep hij vast op 72%. Op verkenner was het kaartje nog wel te zien. Daarna via JDM het bestand op het kaartje en liep die na 98% vast.

Een half jaar geleden had ik ook dit soort problemen met het SD-kaartje, toen heb ik het kaartje vervangen door diegene die het nu weer niet goed doet.
Dus nu staat de wanderkarte er nog niet bij, maar dat is van later zorg.

Volgens mij doet hij het weer!!!!
:D :D :D :D :D :D


report:
http://jdm.javawa.nl/nIbw#main

Plaats reactie

Terug naar “Garmin Colorado, Oregon 3/4/5x0 en Dakota”