twee routes

Auto-routerende topografische kaart, volledig gebaseerd op de Top-10 NL van het Kadaster.
Plaats reactie
sasja
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 jul 2014 11:43

twee routes

Bericht door sasja »

vraag
ik heb twee routes
1 van bv 30 km en 1 van bv 40 km apart gemaakt ( met elk een eigen kleur)
deze gaan het eerste gedeelte en komen later weer samen over de zelfde route op een bepaald moment splitsen ze zich dus
hoe kan ik die twee routes op elkaar leggen en 1 kaart van maken en deze dan uit printen

ik gebruik de onroute wandel kaart op map source

bvd

Gebruikersavatar
guzzi vero
Berichten: 1709
Lid geworden op: 28 sep 2006 00:38
Locatie: Oostduinkerke

Re: twee routes

Bericht door guzzi vero »

In mapsource heb je de 2 routes bewaard onder een bepaalde naam (hoeft niet dezelfde te zijn als je route). Open dus de ene en klik ze aan in het linker venster, rechts klikken en copiëren. Open nu de andere route en plak de gecopiëerde er gewoon bij. als je ze nu alle 2 aanklikt worden ze beiden helder op het scherm.
Uitprinten kan met een print screen te doen (prt sc) op je toetsenbord. Paint openen (of ander foto jpg programma) en die daar weer in te plakken. Nu bijwerken (crop) want er staat waarschijnlijkijk meer op dan je wenst.
BMW R1200RT en nog wat andere meuk - Zumo 590 - SP2820

sasja
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 jul 2014 11:43

Re: twee routes

Bericht door sasja »

Guzzi bedankt voor de reactie
maar ik ben zelf ook nog even aan het stoeien geweest en hoe moeilijk kunnen we zo nu en dan denken :lol:
open de twee routes
kies dan de route die u er in wilt invoegen
klik van alle twee de routes de tracks aan
ga dan op de track (selecteer ze allemaal als het er meer zijn )staan die u wilt invoegen
klik dan op kopieeren ga naar de andere route en gewoon plakken
dus niks anders dan kopieeren en plakken :)

Plaats reactie

Terug naar “OnRoute Topografische wandelkaart NL”