Autonavigatie via ingebouwd infotainment systeem

Het Android-gebaseerde outdoor toestel
Plaats reactie
symonsj
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 27
Lid geworden op: 15 mei 2008 22:03
Locatie: Arendonk (B)

Autonavigatie via ingebouwd infotainment systeem

Bericht door symonsj »

ik heb een ongewoon verzoek:

in mijn nieuwe wagen is een "infotainment" systeem ingebouwd. Via Bluetooth maakt dit systeem verbinding met een Android smartphone. Op die smartphone kan je een navigatie app installeren (BringGo) die navigatie via het ingebouwde infotainment systeem mogelijk maaakt. Nu zou het in theorie mogelijk moeten zijn die app ook op een Monterra te installeren en die als navigatie in de auto te gebruiken op het mooie ingebouwde scherm.

De BringGo app zelf is betalend maar er bestaat ook een gratis ondersteunend app "BringGo Guide" waarmee je kan testen of de smartphone -in dit geval de Monterra- geschikt is voor dit navigatie programma.

Is er hier iemand met een Monterra die dit eens zou willen uitproberen? Het zou mooi zijn om deze Garmin zowel met het ingebouwde systeem in de wagen als voor het wandelen te kunnen gebruiken. Meer info over Bringgo guide vind je onder deze link.

Alvast bedankt,
Jan

symonsj
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 27
Lid geworden op: 15 mei 2008 22:03
Locatie: Arendonk (B)

Re: Autonavigatie via ingebouwd infotainment systeem

Bericht door symonsj »

Het gebeurt gelukkig niet vaak maar deze keer zal ik toch mijn eigen bericht beantwoorden [;)], met dank aan Waypoint Zuid in Vessem. Daar hebben we het uitgetest en... ja de Monterra is geschikt voor de BringGo navigatie app. Je zou er dus zowel de Garmin navigtie als de BrinGo autonavigatie op kunnen draaien.

Plaats reactie

Terug naar “Garmin Monterra”